۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۵
کد خبر: ۵۷۱۷۳۸
ابوترابی مطرح کرد؛

توافق منافقان و استکبار برای ایجاد آشوب در ایران

نماینده مجلس با بیان اینکه امروز منافقان در کنار آمریکا و اسرائیل حضور دارند تا علیه ملت ایران فشار اقتصادی وارد کنند، گفت: امروز ۳۱ نهاد و سازمان تروریستی که در راس آنان منافقان قرار دارند دست به دست هم داده‌اند تا در کشور جنگ داخلی راه بیندازند.
ابوترابی

ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه امروز منافقان در کنار آمریکا و اسرائیل حضور دارند تا علیه ملت ایران فشار اقتصادی وارد کنند، گفت: امروز 31 نهاد و سازمان تروریستی که در راس آنان منافقان قرار دارند دست به دست هم داده‌اند تا در کشور جنگ داخلی راه بیندازند.

وی افزود: متاسفانه در انتخابات اخیر ریاست جمهوری شاهد بودیم که علیه یکی از نامزدها صوتی منتشر شد که در آن منافقان تکفیر شده بودند در این هنگام برخی از مردم با بی بصیرتی به دفاع و حمایت از منافقان پرداخته و جای شهید و منافق را عوض کردند.

ابوترابی در بیان اینکه منافقان در سالهای اول انقلاب قریب به 17 هزار مردم مظلوم و بی دفاع را به بدترین شکل ممکن به شهادت رساندند، ابراز کرد: همین منافقان با فرار از ایران به عراق رفته و با صدام علیه کشور ما متحد شدند و در یک جبهه به مرزهای ایران حمله کردند و هزاران زن و کودک بی گناه را به خاک و خون کشیدند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ادامه داد: امروز نیز همین منافقان در کنار آمریکا و اسرائیل توافقنامه‌ای در زمینه ورود اسلحه به کشور و ترور امضا کرده تا به کمک آمریکا و عربستان در میان کشور تفرقه ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه حکم اعدام منافقان توسط امام راحل به یکی از کانداهای ریاست جمهوری اخیر داده شده بود، گفت: صدور این حکم یک اقدام هوشمندانه از سوی امام خمینی(ره) بود زیرا چیزی جز مرگ مانع جنایات منافقان نمی‌شود، آنان هر روز با بدترین دشمنان این مردم هم پیمان می‌شوند تا با بدترین نوع شکنجه، قتل و غارت هستی این ملت را نابود کنند.

ابوترابی در پایان خاطرنشان کرد: آن کسانی که به خاطر یک صوت به سوی یکی از کاندیداهای اخیر ریاست جمهوری هجمه بردند امروز باید توبه کنند و بدانند که همان منافقان امروز همراه با دشمنان به مردم فشار اقتصادی وارد می‌کنند و در آینده نیز برنامه ریزی کرده‌اند تا در سطح خیابان‌ها کشته سازی به راه بیندازند از این رو همه باید مراقب باشیم تا دوباره اشتباه نکنیم./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات