۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۵۷۱۷۲۴
با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی؛

نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان در کتابخانه عمومی بهبهان برگزار شد

نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان در رده سنی ۱ تا ۱۸ سال در کتابخانه عمومی مستقل چیستای بهبهان برگزار شد.
نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان در رده سنی ۱ تا ۱۸ سال از سوی مسؤول کتابخانه عمومی مستقل چیستا برپا شد.

در این نمایشگاه بیش از هزار عنوان کتاب کودک و نوجوان و ۲۳۰ عنوان کتاب کمک آموزشی به معرض نمایش گذاشته شد تا خانواده ها بتوانند از امکانات آموزشی بیشتری برای آموزش فرزندان بهره ببرند.

در همین رابطه رئیس اداره کتابخانه های عمومی بهبهان با بیان اینکه نمایشگاه مذکور دومین نمایشگاه در حوزه کودک و کمک آموزشی در شهرستان است، گفت: کتاب های موجود در نمایشگاه از انتشارات تخصصی کودک آبرنگ، انتشارات گاج، انتشارات خیلی سبز، مشاوران بوده و برخوردار از تخفیف در حوزه کتاب های آموزشی هستند.

از سوی دیگر دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان امیدیه با محوریت هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد

در ابتدای جلسه محمدرضا شکاری، رئیس اداره کتابخانه های امیدیه، به مرور نتایج هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سال گذشته و میزان مشارکت و برگزیدگان آن پرداخت و در ادامه به اهمیت جشنواره رضوی و اهداف آن، معرفی منابع، نحوه دسترسی به منابع و پاسخ نامه ها، نحوه شرکت در مسابقات، مهلت و نحوه ی ارسال پاسخ نامه ها، داوری آثار، و جوایز برگزیدگان، نحوه گزینش آثار از سوی دبیرخانه هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام علیزاده، امام جمعه امیدیه با بیان سیره علمی و اخلاقی ائمه معصوم (ع) و بالاخص امام هشتم (ع) شیعیان، خاطر نشان کرد: از طریق جشنواره رضوی می توان تحولات بزرگی در جامعه به وجود آورده و بسیاری از آسیب‌ های اجتماعی و تهاجم فرهنگی دشمنان را خنثی کرد.

همچنین سید مهران رفیعی، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان امیدیه به ایجاد بسترهای مناسب برای ترویج فرهنگ مطالعه اشاره و عنوان داشت: این تلاش ها و جدیت موجب وفاق و همدلی در توسعه زیرساخت های حوزه مطالعه و ترویج خواندن در شهرستان شده و بسیاری از مشکلات در این بخش با پیگیری مستقیم رئیس اداره کتابخانه ها به نتیجه رسیده است./۹۴۵۶/پ204/ب1

ارسال نظرات