۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۵۷۱۷۲۱

۱۰ مرداد؛ آخرین مهلت شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی

مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان، به تمدید مهلت شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۱۰ مرداد اشاره کرد.
منصور کوهی رستمی، مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان

منصور کوهی رستمی، مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به تمدید مهلت شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی اشاره کرد و اظهار داشت: مهلت شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سوی دبیرخانه جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۱۰ مردادماه تمدید شد؛ از این رو شرکت‌ کنندگان، پاسخنامه‌ های خود را پس از تنظیم و تکمیل، در یکی از قالب‌ های فردی یا خانوادگی به یکی از کتابخانه ‌های عمومی استان تحویل دهند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان با بیان اینکه پیش از آن ۳۱ تیرماه آخرین مهلت ارسال پاسخ نامه‌ ها اعلام شده بود، افزود: علاقه مندان برای دسترسی به منابع جشنواره به کتابخانه های عمومی استان مراجعه کنند؛ همچنین برای تهیه پرسشنامه و فایل PDF به سامانه (razavi.iranpl.ir) مراجعه و ۷ عنوان کتاب مشخص شده برای رده های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال را دریافت کنند.

این مقام مسؤول عنوان داشت: داوری آثار هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از ۱۵ مرداد و اختتامیه جشنواره نیز در ایام دهه در دهه اول شهریور با حضور افراد و خانواده ‌های برگزیده در سطح ملی برگزار می شود.

کوهی رستمی ادامه داد: در رده سنی کودک (۴ تا ۱۱ سال) کتاب ‌های «مهمان خراسان» و «مژده گل» با موضوع داستان ‌هایی از زندگی امام رضا(ع)، در رده سنی نوجوان (۱۱ تا ۱۷ سال) کتاب ‌های «مسافر هشتم» با موضوع امام رضا(ع) و «کاش تو را می‌دیدم» با موضوع حضرت معصومه(س) به عنوان منابع جشنواره معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش جوان و بزرگسال (۱۷ سال به بالا) کتاب‌ های «ماه هشتم» و «مهر ولایت در آسمان ایران» با موضوع امام رضا(ع) و کتاب «به سپیدی یک رؤیا» با موضوع حضرت معصومه(س) به عنوان منابع جشنواره معرفی شدند./۹۴۵۶/ت303/ب1

ارسال نظرات