۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۵۷۱۶۴۲
در مقطع سطح ۳؛

مرکز تحقیقات زن و خانواده در رشته مطالعات اسلامی طلبه می پذیرد

مرکز تحقیقات زن و خانواده برای اولین بار به صورت مستقل در سال تحصیلی جدید اقدام به پذیرش طلبه در سطح سه رشته مطالعات اسلامی زنان کرده است.
مرکز تحقیقات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نادری سرپرست معاونت ترویج و همکاری‌های علمی و مدیر آموزش مرکز تحقیقات زن و خانواده با اعلام این خبر گفت: آموزش در محیط پژوهشی، استفاده از ظرفیت اساتید برتر مطالعات جنسیت و خانواده و برگزاری کارگاه‌های مهارتی آموزشی و پژوهشی، اردوهای علمی، میز پژوهشی، نشست‌های علمی، مشاوره‌های تخصصی و نیز اولویت پذیرش در سطح چهار مرکز تحقیقات زن و خانواده از مهم ترین مزایای این دوره است.

وی  فرصت ثبت‌نام در این رشته را تا تاریخ 20 مرداد ماه 1397 اعلام کرد و افزود: متقاضیان می‌توانند از طریق لینک زیر https://register.wrc.ir/view.php?id=16833 درپایگاه اطلاع‌رسانی مرکز تحقیقات زن و خانواده ثبت نام کنند.

سرپرست معاونت ترویج و همکاری‌های علمی و مدیر آموزش مرکز تحقیقات زن و خانواده  تصریح کرد: فایل(PDF)دفترچه راهنمای پذیرش از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز در لینک  زیر قابل

https://wrc.ir/DownloadFiles/921119.pdf  دریافت است.

لازم به ذکر است، این دوره به صورت حضوری برگزار می‌شود و فارغ‌التحصیلان سطح2 حوزه و دارندگان مدرک کارشناسی مدرسه عالی شهید مطهری، دانشگاه امام صادق(ع) و جامعه المصطفی العالمیه در رشته‌های همسو با معدل 15 مجاز به ثبت نام در این مقطع تحصیلی هستند./968/ت۳۰۳/ج

 

ارسال نظرات