۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۵۷۱۶۲۸
رییس سازمان بسیج مستضعفان:

شاکله مدیریتی کشور متوجه تهدیدات ترکیبی دشمن باشد

سردار غیب پرور با بیان اینکه تهدیدات علیه نظام جمهوری اسلامی تک بعدی نیست بلکه ترکیبی است، گفت: در عین حال شاکله مدیریتی اداره کشور در بخش های مختلف باید متوجه این تهدیدات ترکیبی دشمن باشد.
سردار غیب پرور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سردار پاسدارغلامحسین غیب پرور، رییس سازمان بسیج مستضعفان در مراسم افتتاحیه دوره مشترک تعالی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه خراسان رضوی، قم، تهران و اصفهان که ظهر امروز 26 تیر در مجتمع فرهنگی اقامتی امامت در مشهد برگزار شد، به تشریح خدمات چهل ساله انقلاب در بخش های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و اجتماعی پرداخت.

وی با تأکید بر این مطلب که تهدیدات از نوع فرهنگی و سیاسی دشمن به اندازه تهدیدات در راستای عملیات روانی دشمن نگران کننده نیست، تصریح کرد: در واقع دشمن به کمترین چیزی که از سوی ما قانع می شود کنار گذاشتن دین است.

سردارغیب پرور با بیان اینکه تهدیدات علیه نظام جمهوری اسلامی تک بعدی نیست بلکه ترکیبی است، اظهار کرد: در عین حال شاکله مدیریتی اداره کشور در بخش های مختلف باید متوجه این تهدیدات ترکیبی دشمن باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان در بخش دیگری از سخنان خود دو وظیفه را برای اساتید بسیجی حوزه های علمیه در شرایط حساس فعلی عنوان کرد و گفت: پمپاژ امید و نشاط برای آحاد ملت ایران چرا که انقلاب اسلامی در این چهل ساله خدمات ارزشمندی را برای مردم انجام داده است.

وی در ادامه با بیان اینکه وظیفه دیگر مطالبه گری از موضع حق مطابق با مصالح کشور است، تصریح کرد: در واقع استقامت شاه کلید پیروزی ماست و آمریکائیان می خواهند مقاومت و ایستادگی را از ملت ما بگیرند تا به اهداف خود دست یابند./934/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات