۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۵۷۱۵۹۷
در سالروز ولادت حضرت معصومه؛

نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی از کتابخانه های عمومی استان بازدید کردند

نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) از کتابخانه های خوزستان بازدید کردند.
بازدید نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی از کتابخانه های عمومی استان بازدید نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی از کتابخانه های عمومی استان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، هدایت ‌الله خادمی، نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، امروز در بازدید از کتابخانه عمومی شهید مفتح ایذه درباره هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی عنوان داشت: اهمیت امر کتاب و کتابخوانی در کنار ترویج سیره و زندگی امام رضا (ع) در جامعه امروز یکی از مهمترین فعالیت های فرهنگی محسوب می شود و کلیه ادارات و سازمان ها در امر تبلیغات و اطلاع رسانی به کتابخانه های عمومی کمک کنند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضرت معصومه(س) الگوی ناب برای دختران جامعه اسلامی است که با شناخت ابعاد شخصیتی این بانوی کریمه می توان مسیر زندگی و سعادت را بدست آورد.

همچنین علی عسکر ظاهری عبدوند، نماینده مردم اندیکا، لالی، هفتکل و مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از کتابخانه عمومی شهیدان اسلام هفتکل خاطرنشان کرد: نهاد کتابخانه های عمومی کشور، یک نهاد پویا و با نشاط در کشور است و این نشاط از کتاب و امر مطالعه و دانش اندوزی پدید می آید.

نماینده مردم اندیکا، لالی، هفتکل و مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فعالیت های کتاب محور تأثیر زیادی در رشد و بالندگی انسان دارد؛ زیرا خاصیت کتاب انتقال اندیشه ها از نسلی به نسل دیگر است.

این مقام مسؤول در خصوص برگزاری جشنواره رضوی از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: این جشنواره از برنامه های مطلوب نهاد کتابخانه های عمومی محسوب می شود و منابع معرفی شده با علایق ما ایرانیان سازگار و همخوانی دارد.

ظاهری اضافه کرد: وجود حضرت ثامن الحجج و بانوی مکرم حضرت معصومه (س) در ایران اسلامی مایه فخر و عزت ایرانیان است و هدف گذاری نهاد کتابخانه های عمومی در نشر سیره و شناخت این بزرگواران قابل تجلیل است./۹۴۵۶/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات