۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۵۷۱۵۹۲
حجت الاسلام پنام عنوان کرد؛

ارزیابی ۲۵۰ اثر پژوهشی در دبیرخانه جشنواره علامه حلی

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان از ارزیابی ۲۵۰ اثر پژوهشی در دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: اختتامیه جشنواره علامه حلی مهر ماه سال جاری برگزار می شود.
پژوهش

حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اینکه امسال جشنواره پژوهشی علامه حلی برای دومین سال در استان برگزار می شود، بیان کرد: برگزاری استانی این جشنواره فرصتی مناسب برای ارتقای فعالیت های پژوهشی است.

وی با اشاره به اهمیت پژوهش در حوزه و ضرورت هدایت فعالیت های پژوهشی به سمت نیازهای جامعه افزود: پژوهش و تحقیق لازمه موفقیت طلاب در عرصه تحصیل و تبلیغ است.

حجت الاسلام پنام با اشاره به اینکه امسال521 اثر پژوهشی از مدارس علمیه خواهران و برادران استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، عنوان داشت: این آثار در دو بخش اجمالی و تفصیلی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند.

وی در ادامه یادآور شد: ارزیابی تفصیلی در دو مرحله مقدماتی و نهایی صورت می گیرد و هم اکنون مرحله دوم در حال برگزاری است و آثار پژوهشی طلاب با حضور 10 ارزیاب بررسی می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: از بین آثار ارسالی از سوی طلاب به دبیرخانه پژوهشی حوزه علمیه استان، 250 اثر در حال ارزیابی هستند.

وی هدف از برگزاری جشنواره پژوهشی حوزه را ارتقای سطح علمی و پژوهشی طلاب عنوان کرد و اظهار داشت: این جشنواره موجب تقویت برنامه های پژوهشی و تشویق طلاب به انجام فعالیت های پژوهشی است.

حجت الاسلام پنام ابراز امیدواری کرد که برگزاری جشنواره پژوهشی علامه حلی به صورت استانی و هر سال موجب رونق و ارتقای فعالیت های پژوهشی و هدایت این فعالیت ها به سمت نیازهای جامعه شود.

وی در ادامه اظهار داشت: در راستای تقویت فعالیت پژوهشی طلاب و راهنمایی صحیح و به موقع این قشر دوره آموزشی پژوهشی ویژه اساتید پژوهش در حال برگزاری است.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان هدف از برگزاری دوره آموزشی پژوهشی ویژه اساتید پژوهش را هدفمند سازی فعالیت های پژوهشی در حوزه و تقویت روحیه و تربیت پژوهش محور طلاب عنوان کرد./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات