۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵
کد خبر: ۵۷۱۵۹۱
حجت الاسلام عباس زاده:

همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان در لرستان برگزار می شود

معاون فرهنگی اوقاف لرستان از برگزاری همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان در استان خبر داد و گفت: این همایش معنوی با حضور خادمان آستان قدس رضوی برگزار می شود.
بقاع متبرکه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، عصر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه کرامت گفت: دهه کرامت فرصتی مناسب برای بزرگداشت ارزش ها است.

وی بیان کرد: همایش تکریم امام زادگان واجب التعظیم، این بندگان صالح و وارثان عترت رسول(س) روز پنج شنبه، 28 تیرماه جاری به میزبانی شهر خرم آباد برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس زاده ادامه داد: این همایش معنوی با حضور خادمان آستان قدس رضوی و پرچم حرم مطهر سیدالشهدا(ع) و علی بن موسی الرضا(ع) برگزار خواهد شد.

وی از امام زادگان به عنوان قطب فرهنگی یاد کرد و گفت: آستان مقدس امامزادگان مروج فرهنگ قرآن و عترت در جامعه به ویژه بین نسل جوان است.

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به اعزام و فعالیت مبلغان در بقاع متبرکه خاطرنشان کرد: بقاع متبرکه محلی مناسب در راستای تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی است و حضور مبلغان در این راستا نقش آفرین است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های دینی و معنوی در بقاع متبرکه و در جمع زائران عنوان داشت: این برنامه ها با هدف ارتقا معرفت دینی و بصیرت افزایی بین مردم برگزار می شود.

گفتنی است، همایش تکریم و بزرگداشت امام زادگان 28 تیرماه جاری، در سالن همایش های بانک صادرات استان، واقع در میدان 22 بهمن ابتدای بلوار ولی عصر(عج) خرم آباد برگزار می شود./9451/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات