۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۵۷۱۵۸۶
حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مرعشی:

ماجرای برجام یک بازی اروپایی آمریکایی برای افزایش مشکلات اقتصادی کشور است

تولیت مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) شفق ماجرای برجام و FATF را یک بازی اروپایی آمریکایی دانست و گفت: آنان می‌خواهند از این طریق ایران را در بحران اقتصادی نگاه دارند، آمریکا و اروپا هرگز با ما نمی‌توانند دوست باشند از این رو اعتماد کردن به آنان اشتباه است.
مرعشی

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین میرجواد مرعشی تولیت مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) شفق، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در خصوص بحران گرانی گفت: همه مسؤولان و مدیران اجرایی با وحدت و همدلی هر چه سریع‌تر به حل مشکلات اقتصادی و تامین حقوق شهروندان اقدام کنند.

وی افزود: مسؤولان باید خیلی بیش از این مانع بروز چنین مشکلاتی می‌شدند اما هنوز هم دیر نشده و می‌توانند با تدبیر و اندیشه صحیح به حل مشکلات اقتصادی اقدام کنند.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مرعشی با تاکید بر اینکه اعضای کابینه ریاست جمهوری باید متشکل از افراد شایسته و کاردان باشند، ابراز کرد: متاسفانه در قوره مجریه ما شاهد کم کاری و بی توجهی نسبت به انجام کارها بودیم از این رو می‌طلبد شخص ریاست جمهور در انتخاب اعضای کابینه خود به مسؤول پذیرین افراد دقت داشته باشد تا وزرای وظیفه شناس وظایف خودشان را به نحو احسن انجام دهند.

تولیت مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) شفق با تاکید بر اینکه مسؤولان و مدیران اجرایی باید هر چه سریع‌تر  مطالبات رهبر معظم انقلاب را در زمینه اقتصاد مقاومتی اجرایی کنند تا مشکلات معیشتی مردم رفع شود، گفت: رهبر معظم انقلاب فردی مدبر و مدیر هستند و نسبت به مسائل روز دنیا به طور کامل آگاهی دارند از این رو اگر مسؤولان به اجرای مطالبات معظم له در همه زمینه‌ها بخصوص در زمینه اقتصاد مقاومتی اقدام کنند ما شاهد رفع مشکلات مردم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی دلایل خارجی و داخلی فراوانی دارد، اظهار داشت: امروز دشمنان خارجی با تحریم اقتصادی درصدد آن هستند که مردم ایران را در فشار و سختی قرار دهند تا از این طریق به انقلاب صدمه بزنند. مردم ایران نیز آگاهانه می‌دانند که دشمنی آمریکا با ایران تمام نشدنی است.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مرعشی ماجرای برجام و FATF را یک بازی اروپایی آمریکایی دانست و گفت: آنان می‌خواهند از این طریق ایران را در بحران اقتصادی نگاه دارند. آمریکا و اروپا هرگز با ما نمی‌توانند دوست باشند از این رو اعتماد کردن به آنان اشتباه است آنان هرگز دلسوز ما نخواهند بود و به حل مشکلات اقتصادی ایران نیز بها نمی‌دهند؛ بنابراین ما باید با خودکفایی چشممان به ظرفیت‌های درونی خودمان باشد و به خارج امید نداشته باشیم.

تولیت مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) شفق در پایان خاطرنشان کرد: قناعت و صرفه جویی، استفاده از کالای داخلی و عدم توجه به اجناس خارجی اموری است که مردم باید به آن توجه کنند تا بتوانیم از این بحران اقتصادی گذر کنیم./813/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات