۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۵۷۱۵۷۵
حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی خبر داد؛

مطالبه گری تشکل اساتید حوزه از ۳ قوه برای حل مشکلات اقتصادی

دبیر تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه با اشاره به دغدغه حوزویان نسبت به مشکلات مردم، از ارسال نامه به قوای سه گانه و شورای نگهبان در راستای حل مشکلات مردم و هشدار نسبت به خطر تصویب FATF خبر داد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی سلیمانی اردهالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی سلیمانی دبیر تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در دیدار اساتید سطوح عالی و خارج حوزه با حضرت آیت الله مکارم شیرازی با تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت، هدف از این دیدار را قدردانی و قدرشناسی از خدمات مرجعیت به ویژه خدمات حضرت آیت الله مکارم شیرازی در جهان اسلام دانست.

وی افزود: کنگره مبارزه با تکفیری ها که از سوی حضرت آیت الله مکارم شیرازی راه اندازی شد بسیار مؤثر بود و صدای اسلام حقیقی را به وسیله علمای اهل سنت و شیعه به اقصی نقاط جهان رساند، همچنین کنگره بی بدیل نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی بسیار مفید، مطلوب و بی نظیر بود.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی با بیان این که فتوای قاطعانه، شجاعانه و به موقع تحریم FATF از سوی حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی حراست از کیان اسلام و نظام جمهوری اسلامی بود، اظهار داشت: آیت الله العظمی مکارم شیرازی قبل، حین و بعد از انقلاب تا کنون نقش مسؤولانه و مثبت را همواره داشته اند.

وی ادامه داد: بر خود وظیفه دیدیم در مقابل این موضوع گیری که راه را برای بسیاری روشن کرد و افراد زیادی از این فتوای دشمن شکن و مستحکم الهام گرفتند، در جمع خود بیانیه ای در زمینه مسائل روز به تصویب رساندیم و به سران قوا و شورای نگهبان فرستادیم.

دبیر تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم ابراز داشت: در این بیانیه خواستار شدیم که دولت به وضعیت نابسامان مردم رشید ایران بیش از پیش رسیدگی کند، همچنین ضمن تشکر از صلابت و قاطعیت دستگاه قضا به ویژه در قصاص شخصی که افراد بیگناه را با خودرو زیر گرفت خواستار این شدیم که در مبارزه با مفاسد اقتصادی و احیانا اعدام مسفدان اقتصادی کوشا باشد.

وی عنوان کرد: از مجلس شورای اسلامی خواستیم که FATF چون ذلت و تاریکی مطلق است و سبب سلطه استعمار می شود و مهالفت با قرآن دارد و ملت ایران را دست بسته می کند سریعا و برای همیشه کنار  گذاشته شود چرا که این کنوانسیون با امضای خود انقلاب را دچار مشکلات جدی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی خاطرنشان کرد: طرح استکبار این است که ملت های مسلمان را استعمار نو کند، ملت ایران پرچمدار استقلال، آزادی و مبارزه است و دشمن می خواهد انقلاب را به دست افراد داخل نابود کند، حضرت آیت الله مکارم شیرازی با توجه به این مسائل تأکید کردند که این کنوانسیون تصویب نشده و از دستور کار خارج شود، شورای نگهبان نیز این کنوانسیون را تأیید نکرده و ان شاءالله نخواهد کرد، ما مراتب قدردانی و تشکر خود را از حضرت آیت الله العظمی مکارم اعلام می داریم.

وی اضافه کرد: وظیفه دینی و شرعی همه علما و مراجع است که در برابر استعمار دشمن ایستادگی کنند که حضرت آیت الله مکارم شیرازی این وظیفه مورد رضایت امام زمان(عج) را محقق کردند، خانواده های شهدا، جانبازان، مردم و حوزویان از این فتوای انقلابی بسیار خوشحال شدند و جان تازه ای گرفتند.

امام جمعه مشهد اردهال در پایان تأکید کرد: اگر غافل شویم و FATF امضا شود به معنای خودکشی است و استعمار ملت ایران را رقم می زند، فتوای آیت الله العظمی مکارم شیرازی سیلی ماندگار بر صورت آمریکا و استکبار شد، اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم تا پایان جان از اسلام، انقلاب و مرجعیت دفاع می کنند./1323/

ارسال نظرات