۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۵۷۱۵۵۲

جذب طلبه از سوی کانون تخصصی رسانه شهید اندرزگو در خوزستان

نماینده استانی کانون تخصصی رسانه شهید اندرزگو در خوزستان از جذب طلبه برای مدیریت بخش شهرستانی کانون خبر داد.
امین سواری، نماینده استانی کانون تخصصی رسانه شهید اندرزگو در خوزستان

امین سواری، نماینده استانی کانون تخصصی رسانه شهید اندرزگو در خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه کانون برای سال ۹۷در مراکز شهرستان های خوزستان طلبه فعال می پذیرد، اظهار داشت: پذیرش در هر شهرستان براساس جمعیت صورت خواهد گرفت بدین معنا که در شهرستان های با جمعیت بسیار 2 طلبه و در شهرستان های کم جمعیت یک طلبه جذب می شوند.

نماینده استانی کانون تخصصی رسانه شهید اندرزگو در خوزستان با بیان اینکه 35 طلبه برای فعالیت های تعریف شده کانون جذب می شوند، خاطرنشان کرد: جلسات توجیهی برای علاقه مندان برگزار و وظایف نماینده شهرستان در جلسه توجیهی و پس از مصاحبه عمومی تبیین می شود البته مصاحبه و جلسات توجیهی در روز جمعه 29 تیر خواهد بود.

سواری یادآور شد: علاقه مندان تا 27 مهلت نام نویسی دارند و با در دست داشتن کپی شناسنامه و یک قطعه عکس به شهرک دانشگاه، خیابان 2، کانون تخصصی رسانه شهید اندرزگو مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه فعلا نام نویسی فقط از برادران صورت می گیرد، گفت: به دنبال راه اندازی نمایندگی برای خواهران هستیم که تاکنون جوابی حاصل نشده است.

نماینده استانی کانون تخصصی رسانه شهید اندرزگو در خوزستان، هدف از جذب طلبه را روشنگری در میان اقشار جامعه و مبارزه با فرقه های انحرافی از قبیل وهابیت، یمانی گری، دراویش، و باستان گرایی برشمرد.

سواری، ثبت سابقه فرهنگی، اعطای گواهی نامه های رایگان، قبولی در موضوعات تخصص رسانه بعد از گذراندن دوره و دریافت حق الزحمه بر اساس عملکرد را از مزایای پذیرش در کانون عنوان کرد و گفت: ساکن شهرستان مورد نظر بودن، برخورداری از رزومه و سوابق فرهنگی یا مدیریتی، ارتباط با ارگان های مراکز شهرستان ها و بسیج، روابط عمومی بالا و انقلابی و ولایی بودن از شرایط عضویت در کانون شهید اندرزگو است.

وی در پایان با بیان اینکه طلاب همه پایه های تحصیلی توانایی نام نویسی را دارند، افزود: قرارداد ما با طلاب پذیرش شده یکساله است و علاقه مندان برای نام نویسی و دریافت نوبت مصاحبه با شماره 09367192969 تماس داشته باشند./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات