۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۵۷۱۵۴۹

کتاب «... ودوباره خورشید» بررسی می‌شود

کتاب «... و دوباره خورشید» با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی در فرهنگ سرای اندیشه معرفی و بررسی می شود.
کتاب «... ودوباره خورشید»

  به گزارش خبرگزاری رسا، کتاب «... و دوباره خورشید» با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسین ابوترابی امام جمعه موقت تهران در فرهنگ سرای اندیشه معرفی و بررسی می شود.

در این کتاب که به کوشش بیژن کیانی گردآوری شده است، بخشی از خاطرات و نامه‌های آزادگان در کنار سروده ها به چشم می خورد.

لازم به ذکر است در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسین ابوترابی امام جمعه موقت تهران، محمدرضا سنگری، امیر محمد عباس نژاد و مرتضی سرهنگی از کارشناسان و پژوهشگران ادبیات دفاع مقدس حضور و به بحث و بررسی کتاب "...ودوباره خورشید" خواهند پرداخت.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

" ... و دوباره خورشید" برگرفته از نامه ها، اشعار و خاطرات شماری از آزادگان سرافراز است که در مصیبت بزرگ چهارده خرداد، پس از اندوهی جان سوز و بی قراری و تلاطم روحی شدید به آرامش رسیدند و بذر امید در سرزمین سوخته ی دل هایشان جوانه زد و قامت برافراشت. این کتاب روایتی صادقانه از حزن و اندوه و اشک در رثای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و آرامشی عمیق ناشی از انتخاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را در غربت اسارت نقل می کند.

گفتنی است این برنامه از سوی فرهنگ سرای اندیشه و با مشارکت موسسه فرهنگی پیام آزادگان روز سه شنبه 26 تیرماه ساعت 30/18 در سالن اجتماعات فرهنگ سرای اندیشه برگزار می شود./998/د ۱۰۳/ش

  

ارسال نظرات