۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۵۷۱۵۴۵
در دومین روز ار دهه کرامت انجام شد؛

حضور کاروان خادمان حضرت معصومه در کارخانجات نیروی دریایی ارتش

کاروان خادمان حرم کریمه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) حضرت معصومه(س) در کارخانجات نیروی دریایی راهبردی ارتش مستقر در بندرعباس حضور یافتند.
دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، همزمان با فرارسیدن دهه کرامت مراسم جشن میلاد حضرت معصومه (س) با سخنرانی و مولودی خوانی خادمین حرم حضرت معصومه (س) در کارخانجات نیروی دریایی راهبردی ارتش مستقر در بندرعباس برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمدی روحانی کاروان خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت گفت: جایگاه و منزلت حضرت معصومه (س) فقط به خاطر نسبت داشتن با امام معصوم نیست بلکه خود حضرت مقامات اکتسابی زیادی دارند و توجهی که علما در طول تاریخ به ایشان داشته اند قابل تامل است

وی در ادامه گفت: به طور یقین گرامیداشت ولادت ها و شهادت های اهل بیت(ع) سبب رشد معنوی و آگاهی جامعه اسلامی می شود لذا در همین راستا امروز اگر دشمنان در صدند تا از فضای غبارآلود استفاده نموده و جوانان ما را به گمراهی کشند باید ترتیبی اتخاذ شود تا فرهنگ اهل بیت(ع) گسترش یابد و با برگزاری این جشنها در ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) تلاش کرد.

در پایان کارکنان حاضر در مراسم برابر پرچم بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) زانو زدند و از بیرق آن آستان تبرک جستند.

کاروان سفیران کریمه مشتمل بر دو گروه از دو روز قبل برنامه های خود را در شهرهای بندرعباس و میناب آغاز کرده اند و به مدت 7 روز و تا جمعه هفته آینده در استان هرمزگان حضور خواهند داشت.

گفتنی است؛ دهه کرامت، 10 روز نخست ماه ذی العقده است که با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) آغاز می شود و تا سالروز میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد./۸۵۱/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات