۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۵۷۱۵۲۷
در قالب طرح نذر کتاب؛

بیش از ۵ هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان بهبهان اهدا شد

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهبهان از اهدای بیش از ۵ هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی در طرح نذر کتاب خبر داد.
مطالعه کتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نرگس موقرپور، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهبهان، ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بهبهان با تشریح عملکرد تبلیغاتی و اطلاع رسانی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: کتابخانه های عمومی شهرستان در طول دو ماه اخیر با ارتباط گیری و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی همزمان با سراسر کتابخانه های عمومی کشور یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی در حوزه کتاب را برگزار می کنند و با فرا رسیدن ایام ولادت حضرت معصومه و روز دختر و میلاد با سعادت امام رضا (ع) این جشنواره طراوت خاصی به خود می گیرد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهبهان اضافه کرد: در طرح نذر کتاب بیش از 5 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی اهدا و در طرح کتابخانه گردی در یک روز 700 نفر عضو کتابخانه های عمومی شدند.

از سوی دیگر محمد حری، فرماندار بهبهان گفت: بهبهان دارای سابقه فرهنگی بالایی است و مردم آن از دیرباز با کتاب وک تابخوانی عجین بوده و این سابقه معنوی شهر بهبهان را به دارالمومنین معروف کرده است.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی بهبهان بیان داشت: کتابخانه علامه طباطبایی بهبهان تأسیس شده در سال 1343 قدیمی ترین کتابخانه عمومی استان به شمارمی رود و در شهرستان از حیث سرانه مطالعه نسبت به سایر شهرستان های استان خوزستان وضعیت خوبی را شاهد هستیم.

حری با تأکید بر کاربردی کردن جلسات انجمن کتابخانه های عمومی اظهار داشت: باید جلسات به سمت و سویی پیش برود که از حالت آماری و بیان گزارش عملکرد خارج و در جلسه پیشنهادات و راهکارهای توسعه کتابخوانی در شهرستان مطرح شود./9456/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات