۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۵۷۱۴۹۲

برگزاری جشنواره های استانی به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان از برگزاری جشنواره های استانی استاد پژوهشگر و نردبان آسمان برای سال تحصیلی جدید خبر داد.
پژوهش

خانم اشرفی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اينكه در شانزدهمین جشنواره کشوری بانوی کرامت، 311 اثر از خواهران استان دریافت شده است، خاطرنشان کرد: این جشنواره از سوی معاونت پژوهش مدارس علمیه خواهران کشور در محورهای وبلاگ نویسی، تحقیقات پایانی، کتاب، مقاله، نشست‌ ها و همایش ‌های پژوهشی، طرح و ایده‌ های پژوهشی و کرسی‌ های آزاد اندیشی برگزار شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان در ادامه به طراحی دو جشنواره استانی اشاره کرد و گفت: یک جشنواره میان معاونت پژوهش و آموزش بنام «استاد پژوهشگر» طراحی شده و در آن اساتید از سرفصل مطالب تدریسی در سال تحصیلی جدید، مقالات علمی ـ پژوهشی تهیه و در اختیار معاونت پژوهش حوزه های استان قرار می دهند که اختتامیه جشنواره پس از مشخص شدن مقالات برتر در 10 مهرماه برگزار خواهد شد.

این مقام مسؤول نردبان آسمان را دیگر جشنواره در نظر گرفته شده برای خواهران طلبه عنوان کرد و افزود: این جشنواره نیز با همکاری معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه استان و با مضمون آثار ادبی طلاب و اساتید از قبیل قصه و داستان و با محوریت آموزش مسائل اعتقادی، عفاف و حجاب و مسائل عبادی است که مخاطب خاص آن قشر کودک و نوجوان خواهد بود.

خانم اشرفی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره نردبان آسمان در آذرماه برگزار می شود، تصریح کرد: مهلت ارسال اثر برای بانوان طلبه ۲۰ آبان است و طلاب می ‌توانند آثار خود را به نشانی الکترونیکی pajohesh.khozestan@gmail.com ارسال کنند.

لازم به ذکر است، قالب آثار ارائه شده به جشنواره نردبان آسمان در بخش‌ های رمان، داستان، داستانک، شعر و دل‌ نوشته است؛ چنانکه محورهای فراخوان آموزش مسائل اعتقادی، عبادی، معارف عاشورایی، حجاب و عفاف ویژه کودکان و نوجوان است./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات