۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۵۷۱۴۷۳

رتبه نخست آذربایجان‌شرقی در پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی

رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت آذربایجان‌شرقی از کمک نقدی و غیرنقدی مردم استان به جبهه مقاومت اسلامی به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.
جبهه مقاومت اسلامی

علی احمدزاده، رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های ستاد و مشارکت مردم آذربایجان در پشت جبهه مقابله با تروریست‌های تکفیری و سلفی پرداخت و اظهار داشت: مردم ایران و آذربایجان نزد حضرت زینب(س) و شهدای جبهه مقاومت سربلند هستند.

وی با اشاره به این‌که مردم استان مشارکت گسترده‌ای در پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی داشته‌اند، گفت: مردم آذربایجان‌شرقی ۱۸ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی به مدافعان حرم و جبهه مقاومت اسلامی داشته‌اند و رتبه اول در کشور را به دست آورده‌اند.

احمدزاده با اشاره به این‌که عده‌ای از روی ناآگاهی و عده‌ای از سوی غرض‌ورزی کمک به جبهه مقاومت اسلامی را مورد نقد غیرمنصفانه قرار می دهند، بیان کرد: برخی از شعارهای جاهلانه و عامدانه برخی افراد را نمی توان منصفانه قلمداد کرد، کسی که شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» سر می دهد، قطعا برای ایران نیز دلسوز نیست.

وی افزود: بهتر این این افراد نفوذ داعش به مجلس را به یاد آورند و بدانند که اگر جبهه مقاومت اسلامی در عراق و سوریه نبود، امروز در داخل کشور با تروریست های تکفیری، داعشی و سلفی درگیر بودیم، امروز شاید حکومت داعش از بین رفته، اما همچنان تفکر داعش زنده است و ریشه در برخی کشورهای منطقه دارد.

احمدزاده با بیان این‌که راه‌اندازی و حمایت از داعش در عراق و سوریه یکی از توطئه‌های تاریخی آمریکا، صهیونیزم و آل‌سعود در منطقه بوده است، گفت: سوریه، محور مقاومت بوده و همواره حامی انقلاب اسلامی و حزب الله بوده است، از این رو مورد هدف استکبار قرار گرفت.

وی با تأکید بر این‌که داعش ساخته و پرداخته غرب با حمایت مالی دولت سعودی بوده است، افزود: تاریخ جنایت وحشتناک داعش را فراموش نخواهد کرد و از همه مهم‌تر حامیان این گروهک‌های تروریستی هستند که در آینده رسوا خواهند شد.

رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این‌که دشمنان در عرصه‌های نظامی مقابله با نظام اسلامی ایران را غیرممکن می‌دانند، ابراز کرد: با این اوصاف؛ دشمن به صورت ناجوانمردانه روی به جنگ اقتصادی و فرهنگی آورده و به دنبال افزایش فشارهای اقتصادی و تحریم‌های خصمانه است./935/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات