۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۵۷۱۴۵۰

اعلام آمادگی مدرسه علمیه باب الحوائج اهواز براي پذیرش طلبه از میان دانشجویان

حجت الاسلام حیادر گفت: مدرسه باب الحوائج این آمادگی را دارد تا در سال تحصیلی جدید ۱۰ تا ۱۵ طلبه را از میان دارندگان تحصیلات دانشگاهی پذیرش کند.
پذیرش

حجت الاسلام مصطفی حیادر، مدیر مدرسه علمیه باب الحوائج اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به پذیرش طلبه از میان دانشجویان واجد شرایط اشاره کرد و گفت: از آنجا که حوزه باب الحوائج ارتباط تنگاتنگی با دانشجویان و فعالیت های دانشجویی در سال های اخیر داشته است؛ از این رو مرکز مدیریت اجازه جذب طلبه از میان دانشجویان را صادر و ما هم از چنین پیشنهادی استقبال کردیم.

مدیر مدرسه علمیه باب الحوائج اهواز افزود: از نکات مثبت پذیرش دانشجو در آن است که پس از تحصیل و آشنایی با دانشگاه، وارد فضای حوزه شده و با اطمینان و آرامش کامل تحصیل حوزوی و تلبس به زی طلبگی را انتخاب می کنند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه اولویت پذیرش دانشجو از دارندگان معدل 16 به بالا، فعالان فرهنگی در دانشگاه و مساجد است، خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم تا با در نظر گرفتن کلاس جداگانه برای دانشجویان پذیرش شده، از اساتید باتجربه و با معلومات عالی بهره ببریم تا فعالیت های پژوهشی خاص تر و ویژه تر و پربارتر از دانشجویان را شاهد باشیم.

حجت الاسلام حیادر با بیان اینکه نام نویسی برای پذیرش تا 10 مردادماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: پذیرش از میان دانشجویان همه رشته ها صورت می گیرد و در این میان انگیزه، علاقه و استعداد حوزوی شرط پذیرش برای تحصیل در حوزه است.

وی با بیان اینکه 10 تا 15 طلبه از میان دانشجویان را برای سال تحصیلی جدید پذیرش خواهیم کرد، بیان داشت: مرکز مدیریت این اجازه را داده که اکنون بدون آزمون، پذیرش و مصاحبه ها را انجام دهیم و آزمون ورودی را مهرماه یا آبان ماه برگزار کنیم./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات