۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۵۷۱۴۲۴

تجمع بزرگ عفاف و حجاب در تبریز برگزار شد

همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) تجمع بزرگ عفاف و حجاب با حضور بانوان محجبه‌ تبریزی برگزار شد.
اجتماع مردمی حافظان حریم خانواده، عفاف و حجاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) تجمع بزرگ عفاف و حجاب امروز با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، جمعی از مسؤولان استانی و بانوان محجبه‌ تبریزی در حدفاصل میدان ساعت تا چهارراه باغشمال برگزار شد.

سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در تجمع پرشور با تأکید بر این‌که حجاب و عفاف بانوان ایرانی برخاسته از اعتقادات دینی و سبک زندگی ایرانی اسلامی آنان است، اظهار داشت: ما پیروان مکتبی هستیم که زینب کبری(س) نهضت برادر را به جهانیان عرضه کرد و الگویی برای تمامی آزادیخواهان جهان شد.

وی با بیان این‌که خطبه کوبنده حضرت زینب(س) در مقابل یزیدیان نشان داد که بانوی مسلمان رسالتی کمتر از مردان جهادگر در عرصه های نبرد، ندارد، افزود: ما پیرو مکتبی هستیم که وقتی در عصر جاهلیت دختران را زنده به گور می‌کردند، پیامبر اسلام بر دست دخترش بوسه می‌زد.

سردار عابدین خرم با تأکید بر این‌که دشمنان با ایدئولوژی مسلمانان و شیعیان مشکل دارند، گفت: بدخواهان اسلام می‌دانند که ترویج فساد و فحشا تنها با نابودی فرهنگ حجاب و عفاف ممکن است، از این رو با رسانه‌های گسترده ماهواره‌ای و مجازی به دنبال تخریب اعتقادات اصیل ملت ایران هستند.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که بانوان ایرانی پیرو مکتب حضرت فاطه زهرا(س) هستند، تصریح کرد: هنوز از خاطر ملت ایران بیرون نرفته که ررزمندگان در دوران دفاع مقدس همه با تأسی به مکتب فاطمی در خط مقدم به دشمنان ‌تاختند، افتخار می‌کنیم که سوره کوثر در شأن حضرت زهرا نازل شده است.

وی با بیان این‌که نگاه ابزاری به زن در مکاتب غربی مغایر با مفاهیم و اصول بنیادین اسلامی است، افزود: کسانی که جنسیت زن را جایگزین شخصیت زن کردند، بدترین ظلم را در حق بانوان روا داشته اند، مکتب غرب و غرب‌گرایان بویی از اسلام ناب محمدی نبرده‌اند، بسیاری از معضلات اخلاقی جوامع غربی نشان از عدم آگاهی آنان نسبت به مفاهیم اسلامی است.

گفتنی است، این تجمع گسترده با سخنرانی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، شعارهای مختلف شرکت کنندگان و پارچه‌نوشته‌های متعدد بانوان تبریزی همراه بود./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات