۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۵۷۱۴۲۳

آغاز ارزیابی آثار بیستمین همایش کتاب سال حوزه

با اتمام گونه‌بندی آثار رسیده به دبیرخانه بیستمین دوره همایش، ارزیابی اولیه کتاب‌ها و پایان‌نامه‌های رسیده آغاز شد.
همایش کتاب سال حوزه

به گزارش خبرگزاری رسا، بنابر اعلام دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه، با اتمام گونه‌بندی آثار رسیده به دبیرخانه بیستمین دوره همایش، ارزیابی اولیه کتاب‌ها و پایان‌نامه‌های رسیده آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری  رسا، در بیستمین دوره همایش کتاب سال حوزه، بیش از یک‌هزار اثر شامل کتاب و پایان‌نامه‌های سطح 4 (دکتری) که حاصل تلاش علمی برادران و خواهران حوزوی داخلی و خارجی است، به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

در مرحله نخست ارزیابی آثار بیستمین همایش کتاب سال حوزه، هیأت‌های داوری همایش در 20 گروه علمی تشکیل جلسه داده و براساس شاخص‌های ارزیابی مندرج در کاربرگ‌های ارزیابی، آثار رسیده را مورد ارزیابی قرار می‌دهند. آثاری که در این مرحله از ارزیابی موفق به کسب امتیاز لازم شوند، ضمن راه‌یابی به مرحله دوم داوری‌ها، از سوی داوران همایش که از میان اساتید و صاحب‌نظران حوزوی و دانشگاهی رشته‌های مربوط هستند، مورد ارزیابی‌ تفصیلی قرار می‌گیرند.

پیش‌بینی می‌شود ارزیابی اولیه آثار تا پایان تیرماه 1397 ادامه داشته باشد. آثار رسیده در گروه‌های بیست‌گانه تفسير و علوم قرآن، حديث و درايه و رجال، فلسفه، كلام، اخلاق و عرفان، تاريخ و سيره و تراجم، فقه و اصول، كتب مرجع، ادبيات و هنر، علوم اجتماعی، اقتصاد، مديريت، حقوق، علوم سياسي، علوم تربيتي، روان‌شناسی، تصحيح و تحقیق و تکنولوژی آموزشی و انقلاب اسلامی، ارزیابی می‌شوند./۹۹۸/د ۱۰۳/ش

ارسال نظرات