۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۵۷۱۴۱۱
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان خبر داد؛

ارسال ۳۱۱ اثر از سوی طلاب خواهر به جشنواره بانوی کرامت

اشرفی با اشاره به شانزدهمین جشنواره کشوری بانوی کرامت از ارسال ۳۱۱ اثر از سوی خواهران حوزوی خوزستانی به دبیرخانه خبر داد.
جشنواره بانوی کرامت

خانم اشرفی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به دهمین جشنواره علامه حلی عنوان داشت: در این راستا خواهران طلبه 253 اثر ارسال و از این تعداد، 145 اثر پس از کسب امتیاز بالاتر از 75 به مرحله تفصیلی راه پیدا کردند.

معاون پژوهش حوزه خواهران خوزستان با بیان اینکه ارزیابی تفصیلی مرحله اول در حال انجام است، اظهار داشت: سومین جشنواره علامه حلی استانی با شعار «آثار پژوهشی طلاب جوان» برگزار می شود که با توجه به محدودیت سنی همه طلاب قادر به شرکت نیستند.

این مقام مسؤول به شانزدهمین جشنواره کشوری بانوی کرامت اشاره کرد و افزود: تا 18 خردادماه در حال ثبت آمار بودیم و پس از آن ثبت آثار متوقف و ارزیابی اجمالی بصورت اینترنتی از سوی اساتید صورت گرفت.

خانم اشرفی با بیان اینکه 311 اثر از سوی خواهران دریافت شده است، گفت: این جشنواره از سوی معاونت پژوهش مدارس علمیه خواهران کشور در محورهای وبلاگ نویسی، تحقیقات پایانی، کتاب، مقاله، نشست‌ ها و همایش ‌های پژوهشی، طرح و ایده‌ های پژوهشی و کرسی‌ های آزاد اندیشی برگزار شده است.

وی در رابطه با فعالیت های پژوهشی تصریح کرد: مصاحبه استعدادهای برتر طلبه های خواهر در هر مقطع تحصیلی که معدل آموزشی بالای 18، تحقیق پایانی سطح 2 و یا پایان نامه سطح 3 با نمره 18 به بالا و شاغل به تدریس و تحصیل هستند، در حال برگزاری است./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات