۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۵۷۱۴۰۰
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان خبر داد؛

اعلام تعداد پذیرش شدگان حوزه در ۲۰ شهریورماه

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران خوزستان با اشاره به اینکه حوزه های خواهر اهواز امسال در سطح ۴ پذیرش نخواهند داشت، گفت: نتیجه نهایی تعداد پذیرش شدگان در ۲۰ شهریورماه اعلام می شود.
پذیرش حوزه های علمیه

خانم صرخه، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان، درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به مصاحبه های صورت گرفته برای پذیرش خواهران طلبه در حوزه های استان ابراز داشت: مصاحبه از پذیرش شدگان سطح 2 در حال انجام است که در این باره مصاحبه برخی مدارس پایان یافت و ما آخر تیرماه را فرصت پایانی برای همه مدارس اعلام کردیم.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان با بیان اینکه مصاحبه پذیرش شدگان سطح 3 در رشته های تفسیر، کلام اسلامی و فقه و اصول در حال انجام است، افزود: 4 مدرسه در سطح استان پذیرش طلبه در سطح 3، یک مدرسه در سطح یک و 28 مدرسه در سطح 2 پذیرش خواهران طلبه را انجام می دهند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه 33 مدرسه علمیه خواهر در سطح استان به پذیرش طلبه می پردازند، ادامه داد: ظرفیت پذیرش جدید مشخص نشده و دو برابر ظرفیت جذب و تشکیل پرونده انجام دادیم که علاقه مندان سطح 3 آزمون و سطح 2 مصاحبه های تخصصی را انجام می دهند و نتیجه نهایی تعداد پذیرش شدگان در 20 شهریورماه اعلام می شود.

خانم صرخه گفت: در راستای جذب طلبه خواهر از همه فرصت ها و مناسبت های ملی و مذهبی استفاده کردیم، با معاونان و مدیران مدارس آموزش و پرورش خواهر جلساتی برگزار کردیم، مبلغه های خواهر با حضور در مدارس و اماکن فرهنگی نیز اطلاعات لازم درباره حوزه و پذیرش را در اختیار علاقه مندان قرار دادند.

وی بیان داشت: حوزه های خواهر اهواز امسال در سطح 4 پذیرش نخواهند داشت اما هم اکنون خواهران در رشته های فقه خانواده و تفسیر تطبیقی را در این سطح به تدریس مشغول هستند./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات