۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۵۷۱۳۹۵
امرایی خبر داد؛

پذیرش ۳۰ طلبه در مدرسه علمیه حضرت زهرا کوهدشت

مدیر مدرسه علمیه خواهران کوهدشت با اشاره به شرکت ۵۰ داوطلب در مصاحبه ورودی حوزه، گفت: از این تعداد ۳۰ نفر جذب می شود.
خواهران طلبه

سمیه امرایی، مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به مراحل پذیرش طلاب جدیدالورود اشاره کرد و بیان داشت: هم اکنون دوره مصاحبه ورودی در این مدرسه در حال برگزاری است.

وی با اشاره به استقبال خوب بانوان شهرستان کوهدشت از پذیرش حوزه های علمیه خواهران افزود: از بین داوطلبان ورود به این مدرسه 50 نفر از واجدین شرایط دعوت به انجام مصاحبه شدند.

امرایی بیان کرد: شرکت در مصاحبه و گزینش داوطلبان با حضور اساتید و مشاوران حوزه فرصتی مناسب برای شناسایی استعداد، علاقه و توانایی داوطلبان است.

وی در ادامه یادآور شد: از بین شرکت کنندگان در مصاحبه ورودی 30 طلبه جذب مدرسه علمیه خواهران حضرت زهرا(س) کوهدشت می شود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) کوهدشت اظهار داشت: آخرین مرحله گزینش و پذیرش طلبه تحقیق میدانی خواهد بود و پس از آن از ابتدای سال تحصیلی جدید پذیرفته شدگان به عنوان طلبه رسمی فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی با اشاره به اینکه مدرسه علمیه خواهران کوهدشت در سطح دو فعالیت دارد، عنوان داشت: هم اکنون 100 طلبه خواهر در این مدرسه در حال تحصیل و فراگیری علوم دینی است.

امرایی با بیان اینکه داشتن هدف، علاقه، انگیزه و توانایی طلبگی شرط موفقیت طلاب در مدارس علمیه و مسیر طلبگی است، ادامه داد: طلاب برای موفقیت در این مسیر و انجام رسالت تبلیغی خود باید مجهز به علم روز و اخلاق طلبگی باشند.

اساتید حوزه بهترین الگو برای موفقیت طلاب هستند

وی نقش اساتید را نیز در موفقیت طلاب مؤثر خواند و گفت: بهترین الگو برای موفقیت یک طلبه اساتید است، اساتید در هدایت دینی، علمی و اخلاقی طلاب نقش آفرین هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زهرا(س) کوهدشت خاطرذنشان کرد: در این مدرسه علمیه 15 نفر از اساتید برجسته و توانمند حوزه فعالیت دارند./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات