۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۵۷۱۳۹۳
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

طلاب لرستانی دوره تربیت مربی حفظ قرآن را می گذرانند

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به برگزاری طرح تربیت مربی حفظ قرآن از سوی اوقاف و امور خیریه، گفت: خواهران طلبه لرستانی نیز در این دوره شرکت می کنند.
طلاب خواهر

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: دوره تربیت مربی حفظ قرآن از سوی اوقاف و امور خیریه استان برگزار می شود.

وی از شرکت خواهران طلبه در این دوره آموزشی خبر داد و افزود: خواهران طلبه لرستانی که شرایط لازم را دارند و علاقه مند به گذراندن این دوره هستند، دوره تربیت مربی حفظ قرآن را فرا می گیرند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان با اشاره به نام نویسی خواهران طلبه در این دوره و همزمان با سراسر کشور اظهار داشت: طلابی که دارای سن 17 تا 40 سال هستند می توانند نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

وی در ادامه دارا بودن ویژگی حداقل حفظ 5 جزء قرآن کریم را از دیگر شرایطی عنوان کرد که طلبه ها باید داشته باشند.

عزیزی با اشاره به اینکه طلابه ها تا 25 تیر می توانند با مراجعه به سایت معاونت فرهنگی برای شرکت در این دوره تربیت مربی حفظ قران ثبت نام کنند، عنوان داشت: پس از پایان دوره و شرکت در آزمون و قبولی از سوی سازمان اوقاف به طلاب گواهینامه پایان دوره داده می شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 18 نفر از طلاب لرستانی در این دوره نام نویسی کرده اند، خاطرنشان کرد: پس از پایان دوره طلبه ها به عنوان مربی حفظ قرآن فعالیت خواهند داشت./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات