۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۵۷۱۳۸۳
حجت‌الاسلام اسدی:

حجاب نخستین سنگر مقابله با هجوم دشمن است

استاد حوزه علمیه گفت: نخستین پایگاه و سنگری که دشمن به آن نشانه رفته حجاب و پاک‌دامنی زنان یک جامعه است؛ ازاین‌رو حفظ حجاب و عفاف هم نخستین سنگر مقابله با دشمن است.
حجاب

حجت‌الاسلام علی اسدی، استاد حوزه علمیه و دانشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با گرامیداشت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر، با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه، اظهار کرد: حجاب به‌عنوان یک پوشش اسلامی و مناسب با الگوهایی همچون حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه(ع) برای زنان و دختران جامعه تعریف شده است.

وی با اشاره به اهداف دشمنان برای ایجاد بی‌بندوباری در جامعه افزود: اولین پایگاه و سنگری که دشمن برای آن نشانه رفته است حجاب و پاک‌دامنی زنان یک جامعه است؛ ازاین‌رو حفظ حجاب و عفاف هم نخستین سنگر مقابله با دشمن است.

حجت‌الاسلام اسدی اظهار داشت: آنچه مورد بحث است در مورد یک ملت خاص نیست بلکه فرا منطقه‌ای است؛ زیرا حجاب مانع از نگاه و انگیزه‌های غلط هوس رانان نسبت به حریم خصوصی یک فرد دیگر است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه غرب به دنبال ایجاد فضایی آزادی نیست بلکه برخلاف آن به دنبال ایجاد یک شکاف خانوادگی در دنیا است.

این استاد حوزه علمیه و دانشگاه تصریح کرد: جامعه غربی برای تسلط بیشتر، زنان جامعه را هدف قرار داده و به دنبال ایجاد پدیده‌هایی چون فمینیسم است.

حجت‌الاسلام اسدی اظهار کرد: دختران و زنان جامعه اسلامی با الگوپذیری از معصومین (ع) می‌توانند خود را از نگاه هوس آلود افراد بیماردل در هر محیطی حفظ کنند./9314//۳۰۳/خ

ارسال نظرات