۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۵۷۱۳۵۷
حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی:

پویش مردمی عطش علاج فصلی درد خوزستان است

مدیر پویش عطش از نهادهای همراه این پویش قدردانی کرد و گفت: از آب فای استان خوزستان تضمین گرفته‌شده است که تأمین مستمر این مخازن به‌صورت مستمر انجام شود.
حجت الاسلام بی آزار تهرانی

حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به بررسی برخی از آمار مالی و بازخوردهای پویش مجازی «عطش» پرداخت و اظهار داشت: این اقدام کاملاً آتش به اختیار بود، چراکه وقتی‌که ما متوجه شدیم که خوزستان به‌شدت تشنه هستند تصمیم گرفتیم با ایجاد یک پویش مردمی به کمک این مردم محروم برویم.

مبلغ حوزه علوم دینی با اشاره به این‌که پویش عطش ابتدا با نشر یک تیزر در فضای مجازی شروع شد، گفت: در کم‌ترین زمان ممکن این پویش موفق شد که بالغ‌ بر 160 میلیون تومان هزینه نقدی جمع‌آوری کند که نتیجه این کمک خرید 75 مخزن آب پلی‌اتیلن در اندازه‌های 5 هزار لیتری و 8 هزار لیتری شد.

حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی با اشاره به این‌که تا اواسط هفته جاری تعداد باقی مانده این مخازن تحویل و نصب خواهد شد، ابراز داشت: این پویش با شعار هر روستا یک هیأت به کار خود ادامه می‌دهد.

مدیر پویش عطش در ادامه از نهادهای همراه این پویش قدردانی کرد و گفت: این پویش با همراهی بنیاد برکت، سپاه انقلاب اسلامی و هیئات مذهبی و کمک مخلصانه مردم به یاری مردم محرم مناطق مختلف خواهد شتافت.

وی ادامه داد: از آب فای استان خوزستان تضمین گرفته‌شده است که تأمین مستمر این مخازن به‌صورت مستمر انجام شود.

حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی در پایان با اشاره به این‌که راه نجات خوزستان حمایت از مرحله سوم طرح قدیر آب‌رسانی خوزستان است که از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیا در حال انجام است، تصریح داشت: این پروژه شاید زمان‌بر باشد اما باید توجه داشت که گام اصلی حل بحران خوزستان تکیه‌بر همین پروژه عظیم است./837/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات