۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۵۷۱۳۰۰
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

انتشار نسخه الکترونیکی کتاب «زن در تاریخ و اندیشه اسلامی»

نسخه الکترونیکی کتاب «زن در تاریخ و اندیشه اسلامی» در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
کتاب «زن در تاریخ و اندیشه اسلامی»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «زن در تاریخ و اندیشه اسلامی» اظهار داشت: زن، نیمی از پیکره اجتماع انسانی است که رفتار، فرهنگ و اندیشه او در شکل‌گیری جامعه انسانی، نقشِ مهمی را ایفا می‌کند. مکتب‌ها و آیین‌های مختلف از روزگاران کهن تا به امروز، در این‌باره دیدگاه‌های مختلفی ارائه کرده‌اند.

وی گفت: اثر حاضر، همه نگرگاه‌های تاریخی و دینی را درباره موضوع فوق در شش فصل، پژوهش کرده است: زن در گذرگاه تاریخ، نقش اسلام در احیای شخصیت زن، مبانی شخصیت زن از دیدگاه اسلام، تفاوت‌ها و تمایزها، علل تنزل شخصیت زن در جوامع اسلامی، تجلی شخصیت زن در تاریخ.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به معرفی کتاب «زن در تاریخ و اندیشه اسلامی» پرداخت و تصریح کرد: این کتاب نوشته فتیحه فتاحی زاده است که در مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما تهیه شده و در انتشارات مؤسسه بوستان کتاب به چاپ رسیده است.

وی افزود: کتاب «زن در تاریخ و اندیشه اسلامی» با 336 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 160000 ریال در سال 1386 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 40000 ریال منتشر کرده است.

پهلوانی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./۸۲۲/ ت ۳۰۳/ش

ارسال نظرات