۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۵۷۱۲۹۱
امام جمعه کرمان:

دشمنان اسلام به دنبال جنگ اقتصادی در کشور هستند

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به این که دشمنان اسلام به دنبال جنگ اقتصادی در کشور هستند، گفت: مسؤولان نظام زمانی می توانند در مقابل جنگ اقتصادی دشمن بایستند که اقتصاد مقاومتی را در کشور اجرایی کنند.
امام جمعه کرمان حجت الاسلام علیدادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر با اشاره به سخنی از حضرت علی (ع)، اظهار کرد: انسان باید در صحنه های زندگی خود رضایت خدا را بر کارهای ناپسند ترجیح دهد.

وی با اشاره به مطالعه داشتن تمام افراد و اقشار جامعه در مورد فراهم شدن زمینه های گناه که می تواند در وجود انسان تغییراتی ایجاد کند، تصریح کرد: انسان با داشتن شان، منزلت و جایگاه ویژه ای که دارد، مورد توجه خداوند می باشد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه آدمی از تمام موجودات مهمتر است، تاکید کرد: انسان عصاره و خلاصه نظام هستی و شخصیت ممتاز است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه انسان باید از افراط و تفریط دوری کند، افزود:  شهوت ها، غرق شدن در هوس ها و تجاوز در حق و حقوق دیگران انسان را نابود می کند.

وی با اشاره به ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، اظهار کرد: حضرت معصومه(س) در بیت عصمت و طهارت رشد پیدا کرده اند و دختران پاک دامن سرزمین ما باید به ایشان اقتدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به خدمات ارزشمند شورای نگهبان، عنوان کرد: نظارت بر مصوبه های مجلس شورای اسلامی، نگه دار بودن آرمان های انقلاب اسلامی و نظارت عادلانه بر انتخابات کشور وظایف مهم این نهاد انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به این که دشمنان اسلام به دنبال جنگ اقتصادی در کشور هستند، گفت: مسؤولان نظام زمانی می توانند در مقابل جنگ اقتصادی دشمن بایستند که اقتصاد مقاومتی را در کشور اجرایی کنند./۹۷۰۷/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات