۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۵۷۱۲۴۲
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد؛

FATF کاپیتولاسیونی جدید در تاریخ پس از انقلاب

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هرگز اجازه شکسته شدن قانون حجاب و عفاف را به دشمن نداده و در مقابل FATF به‌عنوان کاپیتولاسیونی جدید در تاریخ پس از انقلاب مقابله خواهیم کرد.
کبرا خزعلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، خانم خزعلی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در همایش حافظان حریم خانواده که در مصلی قدس برگزار شد، با بیان این که زن در جامعه اسلامی و در جامعه بشری از اهمیت زیاد و جایگاه برجسته‌ای برخوردار است، گفت: خداوند در قرآن کریم زمانی که می‌خواهد برای انسان‌ها از الگو سخن به میان آورده و الگوسازی کند دو زن یعنی حضرت آسیه و مریم را مثال می‌زند و در زمینه نفاق از دو زن به نام زن حضرت نوح و همسر حضرت لوط(ع) نام می‌برد.

وی افزود: این دو مثال قرآنی نشان می‌دهد که زنان تا چه اندازه در تاریخ‌سازی و ایجاد تاریخ و پیشبرد ارزش‌های الهی نقش دارند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که ما در عصر آخرالزمان و در عصر هجوم فتنه‌های مختلف هستیم، تصریح کرد: چند قدمی بیشتر به ظهور باقی نمانده و نشانه‌های ظهور نزدیک است؛ زیرا سه نشانه اصلی ظهور یعنی انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی محقق شده و امروز در عصری هستیم که تمام بشریت از ظلم و ستم به ستوه آمده و به دنبال راه نجات هستند.

خزعلی با اشاره به سالروز ولادت حضرت معصومه(س) گفت: حضرت معصومه(س)بستر ظهور را فراهم کرده‌اند و در مسیر سفر خود به ایران با قرائت احادیث مختلف مردم را با حقیقت امامت و ظهور آشنا کردند و با رحلت خود در قم پرچم‌دار ظهور شده‌اند.

وی افزود: امروز زنان قم و زنان ایرانی اسلامی با برافراشتن پرچم حجاب و عفاف زهرایی که همان چادر است می‌توانند ادامه‌دهنده راه حضرت معصومه(س) باشند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که شکست دشمن در عراق و سوریه از جبهه مقاومت اسلامی موجب شد که دشمن به فکر اجرای نقشه تغییر فرهنگی در کشور باشد تا به‌وسیله تغییر فکر بتواند زنان و مردان را در داخل کشور به بردگی جنسی و بردگی شهوت بکشاند، ادامه داد: متأسفانه معاون رئیس‌جمهور در روزهای اخیر با امضای طرح «توانمندسازی زنان» و ورود مستشاران فرهنگی کشور سوئد به کشور، سعی در اجرای پروژه غربی کردن زن مسلمان دارد.

وی با تأکید بر این که زن ایرانی با آموزه‌های دینی اسلامی ناتوان نیست که بخواهند او را با آموزه‌های غربی توانمند کنند، گفت: سوئد کشوری است که متأسفانه 54 درصد از کودکان متولدشده در این کشور نامشروع بوده و پدیده کودکان خیابانی و برهنگی در این کشور بیداد می‌کنند و یکی از فاسدترین کشورهای اروپایی سوئد است، حال چگونه ما توقع داریم که مستشاران فرهنگی کشوری که خود در اوج فساد و تباهی هستند بخواهند زنان ما را توانمند کنند.

عضو شورای انقلاب فرهنگی ادامه داد: این اولین سندی نیست که از سوی معاون رئیس‌جمهور دنبال می‌شود بلکه در سال 93 هم سندی با کشور فنلاند که خود بالاترین نرخ طلاق، اعتیاد و بردگی جنسی و اقتصادی زنان را دارد امضا شد و از آن‌ها خواسته شد که دختران وزنان ما را آموزش و به‌عبارت‌دیگر تاب‌آوری اجتماعی آن‌ها را تقویت کنند.

خزعلی اظهار کرد: تاب‌آوری اجتماعی معنی گسترده‌ای از بی‌غیرتی است و در قالب این طرح به بهانه افزایش تاب‌آوری بانوان در برابر آسیب‌های اجتماعی به بانوان آموزش می‌دهند که چگونه در مقابل تجاوزات جنسی سکوت کرده و اگر خانواده آن‌ها در معرض چنین آسیب‌هایی قرار گرفتند سکوت کنند و متأسفانه این دوره‌ها امروز بسیار گسترده در داخل کشور در حال برگزاری است.

وی افزود: در حال حاضر فقر، بیکاری و مشکلات اقتصادی در خانواده‌های ما جان‌سوز و استخوان سوز شده است و مادران ما نمی‌توانند برای فرزندان خودکاری انجام دهند و مشکلات اقتصادی ریشه خانواده‌ها را سوزانده است، حال در چنین شرایطی مسئولان و معاون رئیس‌جمهور، حضور در ورزشگاه‌ها را به‌عنوان مطالبه زنان ایرانی دنبال کرده و به دنبال اختلاط زنان و مردان در ورزشگاه‌ها هستند و خود به‌عنوان نخستین افراد قانون‌شکنی کرده و بدون توجه به مقوله حجاب و عفاف در ورزشگاه حاضر می‌شوند.

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه حجاب و عفاف و عدم حضور بانوان در ورزشگاه‌های مردانه و عدم حضور مردان در ورزشگاه‌های زنانه قانون این کشور است، تصریح کرد: انجام حرکاتی از این قبیل قانون‌شکنی است و ما نباید اجازه دهیم که قانون‌شکنی در کشور باب شود و هر چیزی که خلاف شرع و اسلام است به‌عنوان طرح و مصوبه به مجلس واردشده و در مجلس تصویب شود زیرا احکام قرآن و آیات قرآن را نمی‌توان تغییر داد.

خزعلی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال گسترده کردن تفکر جهان‌وطنی و صلح جهانی است و با این عنوان بیان می‌کند که اگر اسرائیل بخشی از کشورهای اسلامی و یا ایران را گرفت اشکال ندارد چون همه دنیا وطن ماست و باید در برابر این اقدامات سکوت کرد.

وی افزود: تفکر جهان‌وطنی خیانت به خون شهدا است،خیانت به حجاب به‌عنوان پرچم حضرت زهرا(س) است و ارزش زن مسلمان به ایمان، فکر، اخلاق و خانواده او است نه به‌ظاهر تبرج شده برای مردان که وسیله فریب و نابودی مردان جامعه باشد.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: ما با امضای طومار، تجمع، حضور در خانه علماء و فعالیت‌های مطالبه گرانه اجتماعی اجازه نمی‌دهیم که تفکرات غربی و سندهای امثال FATF تصویب شد.

خزعلی ادامه داد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب تأکید کرده‌اند امروز نفوذ فردی و تشکیلاتی به دنبال این است که ملت ایران را مستقیماً برده آمریکا کند و به حدی به فعالیت خود ادامه می‌دهد تا مردم برای نفس کشیدن هم مجبور به کسب اجازه از دشمن شوند و امروز نفوذی‌ها در کنار علماء، وزرا، معاونان و سایر مقامات و مناصب دولتی قرارگرفته‌اند تا پروژه نفوذ خود را در کشور کامل کنند.

وی افزود: در همین شهر قم بود که امام خمینی(ره) برای قرارداد کاپیتولاسیون بالای منبر رفتند و با گریه در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) فرمودند« ما را فروختند، عزت ما را فروختند اگر امروز یک سگ آمریکایی به شاه ایران اهانت کند هیچ‌کس حق ندارد به او اعتراض کند» حال سؤال این است که قراردادهایی از قبیل FATF و طرح‌ها و قراردادهایی مانند حضور زنان در ورزشگاه‌ها و طرح‌هایی مانند تاب‌آوری اجتماعی، توانمندسازی زنان چیزی جز حق کاپیتولاسیون برای آمریکایی‌ها نیست.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: حضور زنان در ورزشگاه و غربی شدن خواسته زنان ایرانی نیست و حضور در ورزشگاه و کف زدن و تماشاچی شدن برای ورزش مردان توهین به 40 میلیون زن ایرانی است.

خانم خزعلی با بیان این که حجاب قانون مملکت بوده و رعایت حجاب و عفاف در اماکن عمومی قانون ایرانی و اسلامی است، اظهار کرد: کسی که به دنبال عوض کردن قانون چندین ساله این کشور است در حقیقت به دنبال تغییر اسلام و قرآن است چراکه حجاب و عفاف قانون قرآن است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که اسناد غربی به دنبال قانون‌شکنی و نقض قوانین اسلامی هستند، اظهار کرد: اگر قانون حجاب و عفاف شکسته شود به دنبال آن تمامی قانون‌ها و ارزش‌های اسلامی شکسته خواهد شد و قانون‌شکنی یعنی هرج‌ومرج و از بین رفتن امنیت؛ بنابراین اجازه نخواهیم داد قانون حجاب و عفاف شکسته شود.

استاد  حوزه و دانشگاه با بیان این که امروز زنان اندیشمندی در خود آمریکا و در خود انگلیس نسبت به برهنگی هشدار داده و بردگی زنان و بردگی جنسی زنان را پیامد برهنه کردن زنان می‌دانند، ادامه داد: چرا باید تجربه نافرجام غرب را در عرصه حقوق زن و حجاب عفاف تکرار کنیم و برای یک کشور اسلامی زشت است که مستشاران فرهنگی کشورهای فاسد با وضعیت اسفبار کشورهای اروپایی و آمریکایی بخواهند زنان ایرانی را تعلیم دهند.

خزعلی با تأکید بر این که امام به دختران جوان امید بسته‌اند و امروز دختران نوجوان و کودک ما اجازه نخواهد داد اسرائیل بر کشور مسلط شود، گفت: دختران امروز ما سرنوشت هسته‌ای و قراردادها استعماری را دیدند و می‌دانند اگر به کلام امام علی(ع) در نهج‌البلاغه عمل کنند و مقاومت کنند به‌یقین پیروز خواهند شد و اگر مقاومت نکنند سرانجام آن‌ها مانند هسته‌ای خواهد شد.

وی افزود: شهدای باغیرت مدافع حرم رفتند تا دشمن در خانه با ما نجنگند و جبهه را در سوریه و عراق مدیریت کردند و امروز شاهد پیروزی جبهه مقاومت هستیم و در حال حاضر بانوان ما با پاسداری از قانون حجاب و عفاف می‌توانند پاسدار خون شهدای مدافع حرم باشند البته این در حالی است که متأسفانه امروز دشمن با حمایت از بی‌غیرت‌های داخلی به دنبال به بردگی کشاندن زنان ایرانی است که زنان محجبه و دختران عفیف در برابر این اقدام دشمن مقاومت خواهند کرد و به دشمن اجازه تسلط نخواهند داد./968/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات