۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸
کد خبر: ۵۷۱۲۰۶
مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر خبر داد؛

جذب طلبه های مازاد ظرفیت دیگر مدارس در مدرسه علمیه رضوی الشتر

مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر با اشاره به پایین بودن آمار داوطلبان ورود به این مدرسه علمیه، گفت: برای برگزاری دوره های آموزشی و تشیکل کلاس های درس با جذب طلبه های دیگر مدارس که بیشتر از ظرفیت اعلام شده هستند، آمار را به حدنصاب می رسانیم.
مدرسه علمیه رضوی

حجت الاسلام مسعود بابایی، مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: این مدرسه علمیه در سطح یک فعالیت دارد و طلبه جذب می کند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش مدرسه علمیه رضوی در سال جدید 20 نفر اعلام شده است، بیان کرد: پنج نفر داوطلب ورود به این مدرسه علمیه بودند.

مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر اظهار داشت: برای رساندن ظرفیت پذیرفته شدگان به حدنصاب و برگزاری دوره های آموزشی باید از پذیرفته شدگان دیگر مدارس جذب شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هم اکنون 32 نفر طلبه جوان در مدرسه علمیه برادران شهرستان الشتر در حال تحصیل و گذراندن دروس حوزوی هستند.

حجت الاسلام بابایی عنوان داشت: این تعداد داوطلب پس از شرکت در آزمون ورودی در دوره مصاحبه نیز شرکت کرده و برای گذراندن میثاق طلبگی به مرکز استان لرستان اعزام شده اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دوره 20 روزه اختبار با محوریت مدارس برگزار می شود، برگزاری این دوره زمانی صورت می گیرد که بتوانیم از مدارسی که بیشتر از ظرفیت پذیرش داوطلب دارند و دوره های گزینشی را با موفقیت گذرانده اند، جذب کنیم.

مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر با اشاره به فضای محدود ساختمان کنونی این مدرسه گفت: ظرفیت پذیرش در این مدرسه با توجه به نبود امکانات فیزیکی و آموزشی و رفاهی محدود است و اما در آینده با اتمام پروژه ساختمان جدید این مدرسه، مدرسه علمیه رضوی الشتر یکی از بزرگ ترین مدارس علمیه غرب کشور می شود./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات