۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۵۷۱۱۹۰
معاون تهذیب حوزه علمیه امام جعفرصادق اندیمشک خبر داد؛

برگزاری دوره ۱۰ روزه سیاسی بصیرتی ویژه طلاب در حال تعمیم

حجت الاسلام خادمی از برگزاری دوره ۱۰ روزه روخوانی و روانخوانی قرآن، اعتقادی و سیاستی بصیرتی در تابستان برای طلابی قصد تعمیم دارند، خبر داد.
بصیرت

حجت الاسلام حمیدرضا خادمی، معاون تهذیب حوزه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره های روخوانی و روانخوانی قرآن، اعتقادی و سیاستی بصیرتی در تابستان خبر داد و گفت: این دوره 10 روزه برای طلابی است که قصد تعمیم را دارند و نام نویسی آن به پایان رسیده و 23 تیرماه آغاز آن است.

معاون تهذیب حوزه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک با بیان اینکه دوره مذکور برای طلاب سطح 2 برگزار می شود، افزود: در این دوره که حدود 15 تا 20 طلبه نام نویسی کردند مطالب پیرامون طلبه و حوزه انقلابی و مطالبات رهبری در خلال مباحث سیاستی بصیرتی اعلام می شود.

این مقام مسؤول ادامه داد: برای مناسبت های مذهبی و ملی در فصل تابستان برپایی ایستگاه های صلواتی و منابر سخنرانی در برنامه تبلیغی طلاب جای دارد هر چند که تاکنون برنامه ریزی های اساسی شکل نگرفته است.

حجت الاسلام خادمی یادآور شد که کلاس های اخلاق، سیاسی و بصیرتی، مشاوره و خانواده از سوی معاونت تهذیب در سال تحصیلی جدید پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید مراسم عمامه گذاری خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: طلابی که در دوره 10 روز سیاسی بصیرتی شرکت می کنند پس از کسب امتیاز لازم به لباس روحانیت مزین می شوند.

معاون تهذیب حوزه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون فعالیت های صورت گرفته در سال تحصیلی گذشته تصریح کرد: اردوی تربیتی تهذیبی در استان قم و دیدار طلبه ها با علمای بزرگ و حضور در کلاس های اخلاق آنها، زیارت مزار شهدا و حرم حضرت دانیال نبی (علیه و علی نبینا السلام) از دیگر فعالیت های معاونت در سال گذشته بود./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات