۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۵۷۱۱۸۸
به همت مدرسه علمیه المهدی اهواز؛

دوره کادرسازی ویژه طلاب و دانشجویان برگزار می شود

معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی اهواز از برگزاری دوره کادرسازی ویژه طلاب، دانشجویان و فعالان فرهنگی ویژه خواهران و برادران شهرستان های اهواز و باوی خبر داد.
حوزه علمیه بناب

حجت الاسلام گاشه، معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا دراهواز، با اشاره به برگزاری 9 دوره کادرسازی ویژه دانش آموزان، دانشجویان و طلاب اظهار داشت: از این تعداد 6 دوره ویژه دانش آموزان، 2 دوره ویژه دانشجویان و یک دوره ویژه طلاب در مناطق تحت فعالیت مدرسه از سوی طلاب مدرسه برگزار می شود.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی اهواز با بیان اینکه دوره دانش آموزی آینده سازان ویژه دانش آموزان پسر پایه های هفتم تا یازدهم و دوره ریحانه النبی ویژه دختران هفتم تا یازدهم در ملاثانی را برگزار می کنیم، افزود: در شیببان دوره دانش آموزی ریحانه النبی و در مدرسه المهدی زرگان دوره دانش آموزی آینده سازان به مدت 3 جلسه در هفته برگزار می شود ضمن اینکه یک دوره ریحانه النبی در حصیرآباد اهواز اجرا خواهد شد.

این مقام مسؤول ادامه داد: در این دوره ها، دانش آموزان کلاس های عقیدتی، احکام، قرآن، آداب و سنن معاشرت را فرا می گیرند و پس از اتمام دوره، در 25 مردادماه اردوی 700 نفره به مشهدمقدس اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام گاشه به برگزاری دوره کادرسازی ویژه طلاب، دانشجویان و فعالان فرهنگی ویژه خواهران و برادران شهرستان های اهواز و باوی به ترتیب در روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته در مدرسه با حضور اساتید کشوری اشاره کرد.

وی با بیان اینکه دوره های مذکور از اول تیرماه آغاز و تا 20 مردادماه ادامه خواهد داشت، گفت: دوره کادرسازی 5 جلسه در هفته و دوره های دانش آموزی 3 جلسه در 3 روز هفته است و به عبارتی دیگر دانش آموزان 24 جلسه در طول هفته خواهند داشت.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی اهواز به بحث محرومیت زدایی و افتتاح 12 صندوق قرض الحسنه و توزیع بسته های حمایتی و غذایی و بهداشتی در میان محرومان اشاره کرد./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات