۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۵۷۱۱۷۱
حجت الاسلام گودرزی خبر داد؛

راه اندازی سطح ۳ در مدرسه علمیه امام صادق بروجرد

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد از راه اندازی سطح سه در این مدرسه خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جدید حدود ۲۶ طلبه در سطح سه ادامه تحصیل می دهند.
حوزه

حجت الاسلام مجتبی گودرزی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پایان دوره مصاحبه ورودی بین داوطلبان ورود به این مدرسه بیان داشت: هم اکنون پذیرفته شدگان در مرکز استان در حال گذراندن دوره تهذیبی هستند.

وی با اشاره به پذیرش طلاب جدیدالورود از بین مقطع دیپلم و لیسانس افزود: 10 نفر در دوره مصاحبه ورودی در مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد گزینش شده اند.

حجت الاسلام گودرزی خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان پس از پایان دوره تهذیبی و گذراندن چند روز استراحت دوره تثبیتی پذیرش را در مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد می گذراندند.

وی در ادامه یادآور شد: هم اکنون حدود 160 طلبه در 9 پایه حوزوی در مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد در حال تحصیل هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) به راه اندازی سطح سه در این حوزه خبر داد و اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید طلابی که پس از پایان سطح دو موفق نشده اند برای ادامه تحصیل به قم بروند، در همین مدرسه ادامه تحصیل می دهند.

وی خاطرنشان کرد: برای ادامه تحصیل طلاب در سطح سه از دو نفر از اساتید حوزه علمیه قم دعوت می شود که در مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد به تدریس بپردازند.

حجت الاسلام گودرزی در ادامه اظهار داشت: حدود 26 نفر از طلابی که سطح دو را با موفقیت به پایان رسانده اند، سطح سه را در مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد می گذرانند./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات