۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۵۷۱۱۵۵
یامین پور:

دشمن با القای ناامیدی به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: انقلاب باعث رشد و پیشرفت خیلی از موضوعات در کشور شده است، اما این موارد برای دشمن خوشایند نیست و پیوسته با تزریق یاس و ناامیدی می‏‌خواهد مردم را نسبت به انقلاب بدبین کند.
وحید یامین پور

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، وحید یامینپور در ویژه برنامه پرسمان دینی که در صحن جمهوری اسلامی برگزار شد، عنوان کرد: حقوق، قانون و عدالت زمانی به کار گرفته می‏‌شود که اخلاق در بین افراد کم رنگ شده باشد، اگر همه افراد مبتنی بر اخلاق انسانی و اسلامی رفتار کنند، دیگر لزومی بر اجرای قانون نیست، چون ناخودآگاه همه بر اساس اخلاق زندگی می‏کنند و از حد و مرز خویش عبور نمی‏‌کنند.

وی افزود: متاسفانه برخی از افراد جهان غرب را طوری توصیف می‏‌کنند که گویی از بهشت سخن می‌‏گویند، در حالی که با کمی مطالعه در مورد قوانین جامعه غربی، مجرمان، مسائل جنسی، مواد مخدر و ... به عمق فضاحت اخلاق در جامعه غربی پی‏ خواهیم برد.

این استاد دانشگاه اظهار کرد: در حال حاضر کشورهایی که در مسائل جنسی آزادتر هستند، بالاترین آمار خودکشی و افسردگی را دارند.

رئیس پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی گفت: رهبری بارها از استعمار فرانو سخن به میان آوردند، غرب در شیوه استعمار فرانو با عوامل و رسانه‌‏هایی که در دست دارد به دنبال ترویج ضد ارزش‏هاست، آن‌ها ارزش‏های دینی را یک معضل و عقب افتادگی معرفی کرده و به جای آن بی‏‌حیایی و آزادی جنسی را یک ارزش می‏دانند.

وی ادامه داد: اسلام بر موضوع عفت و حیاء و پایداری نظام خانواده تاکید دارد، وقتی خانواده حفظ شود و اخلاق در آن جریان پیدا کند، دیگر مسائلی چون خیانت، اعتیاد، بیفرهنگی و دیگر معضلات اجتماعی وجود نخواهد داشت.

یامین پور در پاسخ به این سوال که آیا بعد از انقلاب دینداری کمتر شده است، عنوان کرد: ابتدا در پاسخ به این سوال باید گفت که ما در یک جزیره که هیچ کس با او کاری نداشته و ندارد زندگی نمی‏‌کنیم، طبق تحقیقات اگر دوران پهلوی همان شکل ادامه پیدا می‏‌کرد، کشور پر از فحشاء می‏‌شد، چیزی از دین و دینمداری باقی نمی‏‌ماند.

وی افزود: انقلاب باعث رشد خیلی از موضوعات شده است، اما دشمن با تزریق یاس و ناامیدی می‏خواهد مردم را نسبت به انقلاب بدبین کند، حتی برخی بر این باورند زمان پهلوی دینداری بیشتر بوده، در حالی که اکنون بیشتر است، در دوران پهلوی در دبیرستان‏‌ها دانش آموزان زیادی داشتیم که اسلام را قبول نداشتند، ولی در حال حاضر این آمار زیر یک درصد است./934/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات