۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۵۷۱۰۹۹
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

حوزه علمیه خواهران ظرفیتی عظیم در عرصه تبلیغ است

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به ظرفیت حوزه های علمیه خواهران در عرصه تبلیغ و روشنگری در جامعه، گفت: با استفاده از حضور و فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ می توان جلوی رواج بسیاری از آسیب های اجتماعی که کانون خانواده را هدف قرار داده اند، گرفته شود.
مدیریت حوزه علمیه خواهران

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ اشاره و بیان کرد: حوزه علمیه خواهران ظرفیتی عظیم در عرصه تبلیغ است.

وی با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی روز به روز در حال رواج هستند و اینکه بیشتر آسیب ها کانون خانواده ها و قشر بانوان را هدف قرار داده است، افزود: فعالیت خواهران مبلغ برای بصیرت بخشی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی ضروری است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان یادآور شد: خواهران مبلغ در مساجد، ادارات و جلسات خانگی در جمع بانوان فعالیتی چشمگیر و مؤثر دارند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت خواهران مبلغ به عنوان مشاور در دادگاه های خانواده اظهار داشت: هدف از ارائه مشاوره پیشگیری از رواج معضلات اجتماعی و تحکیم بخشی به کانون خانواده ها است.

عزیزی با اشاره به رواج بی بند و باری، افزایش آمار طلاق، افزایش سن ازدواج و دیگر هجمه هایی که دشمن در جبهه جنگ نرم بانوان و کانون خانواده ها را هدف قرار داده است، گفت: جلوگیری از رواج این آسیب ها نیازمند بصیرت بخشی و آگاه سازی است.

وی در ادامه اظهار داشت: نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی و تقویت باورها و اعتقادات دینی خانواده ها لازمه جلوگیری از فروپاشی کانون خانواده ها است و حضور خواهران مبلغ در این راستا نقش آفرین خواهد بود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان ادامه داد: بصیرت بخشی در جامعه برای جلوگیری از رواج آسیب ها و حفظ و ارتقای سلامت روحی جامعه ضروری است./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات