۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۵۷۱۰۹۱

مشارکت مبلغان حوزوی در طرح نشاط معنوی آذربایجان‌شرقی

طرح نشاط معنوی در ۵۶ امام زاده و بقعه متبرکه از تاریخ ۱۶ تیر تا ۳۱ مرداد ماه اسال جاری در سراسر استان آذربایجان‌شرقی اجرا می شود.
نشاط معنوی

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی، محمدعلی فاضلی نسب، معاون فرهنگی اداراه کل اوقاف از اجرای طرح نشاط معنوی در استان خبر داد و اظهار داشت: طرح نشاط معنوی در ۵۶ امام زاده و بقعه متبرکه از تاریخ ۱۶ تیر ماه لغایت ۳۱ مرداد ماه اجرا می شود.

وی افزود: در این طرح ۱۰ نفر از مبلغان و روحانیون اعزامی از قم و بیش از ۲۰ روحانی بومی در بقاع متبرکه به منظور تبلیغ حضور خواهند داشت.

معاون فرهنگی اداراه کل اوقاف استان با بیان این که طرح نشاط معنوی در دو سبک ثبت نامی و اردویی اجرایی خواهد شد عنوان کرد: در سبک ثبت نامی، توسط متولیان و مسئولین فرهنگی امام زادگان، از جوانان و دانش آموزان ثبت نام شده و مورد پذیرش قرار می گیرند.

وی ادامه داد: مبلغین در سبک اردویی به بقاعی که در منطقه گردشگری واقع شده اند و برای اردو های دانش آموزی مناسب هستند، اعزام می شوند.

فاضلی نسب با اشاره به هدف از اجرای طرح نشاط معنوی در استان خاطر نشان کرد: هدف از این طرح، پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان، استفاده بهینه و هدفمند از این اوقات فراغت در راستای تبلیغ ارزش های الهی، مبتنی بر فرهنگ و معارف اسلامی و تبلیغ و ترویج فرهنگ ناب محمدی می باشد./۹۳۵/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات