۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۵۷۱۰۷۵
بابایی صالح:

باج خواهی دشمن با تسلیم شدن به پایان نمی رسد

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی وحدت و همدلی مردم و مسؤولان را نماد مقاومت در برابر استکبار دانست و خفت و خواری را نتیجه تسلیم شدن در برابر آمریکای زیاده خواه عنوان کرد.
بابایی

روح الله بابایی صالح عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه زیاده طلبی و باج خواهی دشمنان با سازش و تسلیم شدن رفع نمی‌شود، گفت: یکی از مهمترین اهداف در پیروزی انقلاب اسلامی تقویت بنیه داخلی و تامین استقلال بوده است.

وی افزود: اگر ما بخواهیم در برابر دشمن تسلیم شویم به طور قطع آنان از ما باج خواهی خواهند کرد و در این زیاده طلبی توقفی نیز نخواهند داشت.

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی نتیجه تسلیم شدن در برابر دشمن را وضعیت کنونی عربستان دانست و اظهار داشت: امروز کشور عربستان  ذلیلانه در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا تسلیم شده است در حالی که ترامپ در مقابل این تسلیم، عربستان را به گاوی شیرده تشبیه می‌کند و می‌گوید تا زمانی که این گاو شیر دارد ما از شیر آن استفاده خواهیم کرد؛ بنابراین هزینه تسلیم شدن خفت و خواری است که امروز عربستان دچار آن شده است.

بابایی صالح هزینه مقاومت را بسیار کمتر از هزینه تسلیم دانست و ابراز کرد: در مقاومت فشار و سختی وجود دارد اما در سایه ایستادگی است که اقتدار و قدرت کشور تثبیت و ذلالت و ناتوانی دشمن برهمگان آشکار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان قابل اعتماد نیستند، گفت: کسانی که ساز تسلیم شدن سر می‌دهند تصور می‌کنند ما می‌توانیم از امکانات دشمنان بهره ببریم در حالی که این امر مانع رشد و ترقی کشور شده و باعث وابسته بودن ما به غیر می‌شود.

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی با اشاره به اینکه حکومت ما حول محور اسلام و با رهبری ولایت فقیه اداره می‌شود، عنوان کرد: اگر مردم و مسؤولان براساس کلام رهبری پیش بروند و ایستادگی و مقاومت را سرلوحه خود قرار دهند به طور قطع خداوند پیروزی ملت ما را تضمین خواهد کرد.

بابایی صالح اعتقادات دینی را یکی از مولفه‌های مقاومت بیان کرد و گفت: وحدت و همدلی از مولفه‌های دیگر مقاومت به شمار می‌رود بنابراین مردم و مسؤولان باید در این جنگ اقتصادی به تقویت این مولفه بیشتر توجه داشته باشند چرا که تفرقه و نفاق عامل گسسته شدن جامعه می‌شود./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات