۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۵۷۱۰۱۱
آیت الله مظاهری در دیدار با جهانگیری:

ایجاد اختلاف میان مسؤولان از حربه‌های دشمنان است

رییس حوزه علمیه اصفهان با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف میان مسؤولان کشور، گفت: اگر مسؤولان با هوشیاری و توجّه کامل درصدد رفع اختلافات و ایجاد همدلی، هماهنگی و برنامه‌ریزی باشند، بدون تردید در تنگناهای فعلی نیز مانند گذشته سربلند و سرافراز خواهیم شد
دیدار جهانگیری با آیت الله مظاهری

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور که امروز به اصفهان سفر کرده است، به دیدار حضرت آیت الله حسین مظاهری زعیم حوزه علمیه اصفهان رفته تا از رهنمودهای این مرجع تقلید بهرمند گردد.

مشروح دیدار جهانگیری با آیت الله مظاهری به نقل از روابط عمومی دفتر آیت الله مظاهری به شرح ذیل است:

حضرت آیت‌الله حسین مظاهری در این دیدار، با اشاره به وجود مشکلات و نارسایی‌های کنونی در کشور، خصوصاً معضلات اقتصادی و معیشتی مردم، بر ضرورت و لزوم حفظ وحدت، همدلی و همسویی همۀ ارکان جمهوری اسلامی، تأکید کرده و افزود: یکی از حربه‌های همیشگی دشمنان و بدخوهان  نظام مقدّس جمهوری اسلامی، ایجاد اختلاف بین مسؤولان است که مهم‌ترین مانع خدمت به مردم و سبب افزایش مشکلات و معضلات می‌گردد.

وی با بیان اینکه مشکلات کنونی کشور، سخت‌تر از مشکلات سال‌های آغاز انقلاب نیست، افزود: اگر مسؤولان با هوشیاری و توجّه کامل درصدد رفع اختلافات و ایجاد همدلی، هماهنگی و برنامه‌ریزی باشند، بدون تردید در تنگناهای فعلی نیز مانند گذشته سربلند و سرافراز خواهیم شد و به فضل الهی لطمه‌ای به جمهوری اسلامی وارد نخواهد شد.

حضرت آیت‌الله مظاهری در ادامه بیانات خود با اشاره به معضلات ناشی از کمبود آب در استان اصفهان، برطرف شدن این مشکل بزرگ را نیز در گرو اتّحاد، برنامه‌ریزی و جدّیت مسئولان ذی‌ربط دانسته و خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که سراسر کشور با خشکسالی فزاینده‌ای روبرو شده است، موضوع توزیع عادلانه و برنامه‌ریزی شدۀ آب، یکی از اساسی‌ترین برنامه‌ها و اقداماتی است که می‌تواند بخشی از معضلات کمبود آب را مرتفع سازد.

وی با تأکید بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام قبلی در زمینۀ آب و تقدیر از اقداماتی که دولت در این خصوص، برنامه‌ریزی یا به انجام رسانیده است، اظهار کرد: اگر با تلاش‌ و همّت مضاعف دولت، به همۀ مصوّبات قبلی راجع به حوضۀ آبریز زاینده‌رود عمل شود و طرح‌های اساسی با دقّت همه جانبه، اجراء و اتمام گردد، سایر کمبودها در زمینۀ آب‌رسانی در استان اصفهان نیز مرتفع خواهد شد.

در این دیدار جهانگیری معاون اول رییس جمهور نیز گزارشی از برنامه‌ها و عملکرد دولت در زمین رفع معضلات اقتصادی و مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی در این خصوص و نیز پیش‌بینی‌ها و اقدامات در دست انجام در زمینۀ حلّ مشکلات آب استان اصفهان ارائه کرد.

معاون اول رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود از حمایت‌های همیشگی آیت‌الله مظاهری از تلاش‌ها و خدمات دولت، تشکر و قدردانی کرد./1304/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات