۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۵۷۰۹۵۷
آیت‌الله طبسی:

مسؤولان کاری نکنند که مردم مأیوس شوند

عضو جامعه مدرسین مردم را از مؤلفه‌های اصلی اقتدار ملی دانست و گفت: مسؤولان کاری نکنند که مردم مأیوس شوند بلکه باید بهه مسؤولیت خود عمل کرده و کم کاری نکنند.
آیت الله نجم الدین طبسی

آیت‌الله نجم‌الدین طبسی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، مردم را از مؤلفه‌های اصلی اقتدار ملی دانست و گفت: مسؤولان کاری نکنند که مردم مأیوس شوند؛ باید به مردم آگاهی و بینش داد، مسؤولان به مسؤولیت خود عمل کنند، کم کاری نکنند، کارهای اشتباه انجام ندهند، اختلاس نکنند، سفرهای بیهوده انجام ندهند، ریخت و پاش نداشته باشند تا مردم احساس کنند که این مسؤولان مانند آن‌ها هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رهبر مقتدر را از دیگر مؤلفه‌های اقتدار ملی دانست و اظهار داشت: از مؤلفه‌های اقتدار ملی می‌توان به مراجع پشتیبان نظام، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، دانشجویان و بازاریان متعهد و مخلص که همواره به دنبال دفاع از نظام بوده‌اند و این‌ها همه مؤلفه‌های اقتدار کشور است.

وی با درخواست از مسؤولان برای کنترل قیمت ارز و سکه ابراز داشت: ارزهای دولتی برای مسافرت‌های تفریحی را قطع کنید؛ در دیگر موارد هم سعی کنید که با مدیریت و آگاهانه کار کنید.

آیت‌الله طبسی ادامه داد: ما امروز از ارتشی قوی و سپاهی قدرتمند برخوردار هستیم؛ بسیج یعنی قدرت مردمی مورد مخالفت دنیا است چون بسیج دست آن‌ها را بسته است و جلوی این‌ها را می‌گیرد؛ دو یا سه بسیجی در برابر چند ده نفر از دشمنان را می‌گیرد و شهید هم می‌شوند ولی ایستادگی می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیان راه‌های گذر از وضعیت اقتصادی فعلی به منظور تقویت ارتباط مردم با نظام گفت: باید فرهنگ مبارزه با اسراف و تبذیر، فرهنگ ایثار و توجه به ضعفا را در مردم تقویت کنیم و مسؤولان هم حساب شده‌تر عمل کنند؛ بر توزیع ارز، مقدار صادرات و واردات کالاها با توجه به نوع این کالاها نظارت بیشتری شود تا از این وضعیت عبور کنیم./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات