۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۵۷۰۹۲۹

ارتقای تعاملات رسانه‌ای میان خانه مطبوعات و شبکه سهند

هیأت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی با مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی دیدار و گفت‌وگو کردند.
خانه مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مرتضی شفیعی، مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی امروز در این دیدار صمیمی به ارایه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این تشکل رسانه‌ای پرداخت و اظهار داشت: تمامی اهداف و برنامه‌های خانه مطبوعات منطبق بر مفاد اساسنامه و در تعامل با معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.

وی با اشاره به اهداف مشترک خانه مطبوعات و رسانه ملی در جهت اعتلای اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بر ارتقای رسانه‌ای میان این تشکل رسانه‌ای و شبکه سهند تأکید کرد و گفت: گسترش تعاملات و تقویت اشتراکات می‌تواند تحقق رسالت خطیر رسانه‌ای دو مجموعه را تحقق بخشد.

شفیعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: به همین مناسبت ویژه برنامه‌های مختلفی از سوی خانه مطبوعات پیش بینی شده است که در قالب جشنواره و نمایشگاه مطبوعات، کارگاه‌های مختلف آموزشی، نشست‌های هم‌اندیشی و مشورتی، مسابقات فرهنگی ورزشی و ... پیگیری می شود.

مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی در پایان خواستار مشارکت صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی در برگزاری هر چه باشکوه‌تر نمایشگاه مطبوعات استان در پاییز امسال شد و گفت: این رویداد مهم رسانه‌ای قرار است همزمان با نمایشگاه کتاب در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار شود.

همچنین اسد فلاح، رییس هیأت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی در سخنانی با تأکید بر اهمیت گسترش تعاملات مشورتی میان دو مجموعه اظهار داشت: بهره‌مندی از کارشناسان و نخبگان رسانه‌ای در برنامه‌های تولیدی صدا و سیمای استان اهمیتی دوچندان نسبت به گذشته دارد.

سیدمحسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی نیز با تقدیر از پیگیری مطالبات اهالی رسانه از سوی هیأت مدیره خانه مطبوعات استان گفت: صدا و سیما جدا از مطبوعات و فعالان رسانه‌ای استان نیست و همه یک هدف مشترک را پیگیر هستیم.

وی با بیان این‌که به دنبال حداکثری با خانه مطبوعات استان هستیم، گفت: استمرار چنین جلساتی و نقد برنامه‌های متقابل می‌تواند در ارتقای کیفی تولیدات و جلب رضایت مخاطبان تأثیر مثبت داشته باشد./۹۳۵/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات