۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۵۷۰۹۰۸
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی کتاب «سیمای انسان کامل در قرآن» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «سیمای انسان کامل در قرآن» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
کتاب «سیمای انسان کامل در قرآن»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «سیمای انسان کامل در قرآن» اظهار داشت: انسان کامل، موضوع پر اهمیتی است که همه مکاتب از آن سخن گفته‌اند؛ به‌ویژه در عرفان، با شرح و تفصیل‌های فراوانی از آن گفت‌وگو می‌شود. اما سیمایِ انسان کامل از نگاه قرآن، چگونه است؟ بهترین معرفی از چهره انسان کامل، در قرآن صورت گرفته است، چرا که آفریننده انسان، بهتر از هرکس می‌داند که برای انسان چه چیز کمال است و ملاک معیارهای آن کدام است.

وی گفت: اثر حاضر، تفسیری است از «سوره فرقان» که نویسنده در آن با موضوع «انسان کامل» به بیان خلقت انسان، پرستشِ خالق، نشانه‌های بندگان خدا و موضوعاتی از این دست، پرداخته است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به معرفی کتاب «سیمای انسان کامل در قرآن» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته جعفر سبحانی تبریزی است که در مؤسسه بوستان کتاب تهیه شده و در انتشارات این مؤسسه به چاپ رسیده است.

وی اظهار داشت: کتاب «سیمای انسان کامل در قرآن» با 391 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 430000 ریال در سال 1385 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 100000 ریال منتشر کرده است.

پهلوانی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./822/د ۱۰۳/ش

ارسال نظرات