۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۵۷۰۸۵۳
برشی از کتاب «مکاتب صهیونیستی»(۱۵)؛

وهابیون و تخريب آثار اسلامی و ترویج نمادهای فراماسونری در مکه

وهّابی‎ها در سرزمین وحی به نام توسعه حرمین شریفین، نماد ابلیسک را که سال‌ها حجّاج بیت‌الله آن را رمی جمرات می‌کردند، برداشتند و به جای آن دیواری ساده به شکل هلال ماه گذاشتند
جنایات آل سعود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، انتشارات تسنیم اندیشه با همکاری خبرگزاری رسا، کتاب «فرقه‌ها، عرفان‌واره‌ها و مکاتب صهیونیستی» را به قلم مهدی دهنوی و با نظارت علمی محمدحسین فرج‌نژاد منتشر کرده است. بنابراین از این پس مطالب این کتاب را در قالب برشی از کتاب خدمت خوانندگان عزیز تقدیم می‌کنیم:

وهّابيون در سال 1218ه.ق با تسلط کامل بر مكّه به تخریب تمام آثار بزرگان دين پرداخته، در «مُعَلّى»، قبّه زادگاه پيامبر گرامى اسلام (صلیاللهعلیه وآلهوسلم) و همچنين قبّه زادگاه على بن ابيطالب(علیهالسلام) و اُمّ‌المؤمنین حضرت خديجه(علیهاالسلام) را ويران و با خاك يكسان كردند! آنان آثار باستانى اطراف خانه خدا و آثاری را که بر روى زمزم بنا شده بود نیز تخريب كردند. آنها در تمام مناطقى كه مسلّط مى¬شدند، آثار صالحين را نابود کرده، در هنگام تخريب طبل مى¬زدند و به رقص و آوازخوانى مى¬پرداختند! آنها شقاوت را به اندازهای رساندند كه خانه حضرت خديجه (سلام الله علیها) را كه مدّتى محل نزول وحى الهى بود، خراب كرده، توالت  و زادگاه رسول اكرم (صلی الله علیه و آله وسلم) را به محل خريد و فروش حيوانات تبديل كردند! گرچه بعدها این مکان مقدس با تلاش افراد دلسوز و متدیّن اهل¬سنّت، از چنگال وهّابي¬ها خارج و به كتابخانه تبدیل شد.  آثار قبور صحابه و امّهات المؤمنين و آل البيت (علیهم السلام) را نابود كرده، قبر آمنه بنت وَهَب، مادر گرامى رسول اكرم (صلی الله علیه و آله) را به آتش كشيدند و از آن اثرى باقى نگذاشتند!

وهّابیها در سرزمین وحی به نام توسعه حرمین شریفین، نماد ابلیسک  را که سال¬ها حجّاج بیت‌الله آن را رمی جمرات می‌کردند (سنگ می‌زدند)، برداشتند و به جای آن دیواری ساده به شکل هلال ماه گذاشتند! و اُبِلیسک را بسیار بزرگ‌تر و در قالب برج عظیمی که به «برج ساعت» یا «ابراج‌البیت» معروف است، در کنار کعبه بَنا کردند که کاملاً بر خانه خدا اشراف دارد! اکنون این مسئله از عوامل اعتراضات فراگیر روشنفکران اهل سنت و شیعیان و حتّی مسیحیان آزاداندیش علیه وهابیت و آل سعود است و هیچ پاسخ قانع¬کننده‌ای به آن داده نشده است.

سوزاندنكتابخانه‌هاى بزرگ اسلامی و بازسازی آثار یهودیان در مکّه!

از زشت‌ترین اقدامات وهّابيها که لکّه ننگ آن در تاریخ باقی ماند، سوزاندن كتابخانه بزرگ «المكتبة العربيّه» بود كه بيش از شصت هزار عنوان كتاب كم نظير و بيش از چهل هزار نسخه خطّى منحصر به فرد داشت؛ در ميان کتابها برخی آثار خطّى دوران جاهليّت، کتابهایی درباره يهوديان و كفّار قريش، و همچنين آثار خطّى حضرت علی (علیه السلام)، ابوبكر، عمر، خالد بن¬وليد، طارق بن-زياد، و آثار برخى از صحابه رسول خدا (صلی الله علیه و آله وسلم) و قرآن مجيد به خطّ «عبدالله‌بن‌مسعود» وجود داشت که همگی سوزانده شدند!

حركت ارتجاعى سلفى‌گرى در حرمين شريفين آسیب‌هاى زیادی پديد آورد که یکی از آنها نابودی آثار اسلامى به¬جا مانده از صدر اسلام بود. وهابيان همه آن آثار را بى‌رحمانه ويران كرده، نام برخی از مشركان آمریکایی و انگلیسی را بر خيابانها و بازارها نهادند! نکته جالب‌تر اینکه آنها آثار یهودی موجود در عربستان، چون قلعه خيبر و قلعه «كعب‌بن‌اشرف» يهودى در مدينه را بازسازی کرده‌اند و از آنها نگهدارى مى‌کنند!

وهابیت، ابزار سازمان‌های جاسوسی غرب است و مأموریت دارد جهاد و شهادت‌طلبی مسلمین را به نام تروریسم و انتحارِ کور معرفی کرده، جهان را در مسیر اسلام هراسی قرار دهد، ولی خوشبختانه این روزها به برکت رسانه‌های آزاد و مستقل جمهوری اسلامی، این حرکت مرموز، تا حدودی خنثی شده است و جهانیان از شر وهابیت، به تشیع که مذهبی حماسی- عرفانی و در عین حال عقلانی است، پناه آورده‌اند.

امروزه حتّی برخی از وهابیان شیعه شده، به این کورذهنی‌ها و حماقت وهابیان وابسته به آمریکا و انگلیس می‌خندند؛ امروزه زمزمه نابودی وهابیت افراطی به گوش می‌رسد، زیرا مردم جهان آنان را تروریسم‌پرور، احمق و بی‌استدلال می‌دانند. گرچه باید در مسیر بصیرت‌بخشی به اهل سنت که به دامن این توطئه خزیده‌اند، کوشید و همچنین باید حساب مردم عادی سنّی را از سران وابسته وهابی جدا دانست و در روشن کردن اذهان عمومی کوشید که ألا إنّ حِزبَ الله هُمُ الغالِبون .

گفتنی است، انتشارات تسنیم اندیشه با همکاری خبرگزاری رسا، کتاب «فرقه‌ها، عرفان‌واره‌ها و مکاتب صهیونیستی» را در شمارگان ۵۰۰۰ نسخه، در ۱۵۶ صفحه  به قیمت ۱۵۰۰۰ تومان  منتشر کرده است و علاقه مندان برای  خرید این کتاب به مدیریت توسعه علمی و ارتباطات خبرگزاری رسا مراجعه و یا با شماره تقلن تلفن: ۰۲۵۳۲۹۰۴۰۲۶--داخلی ۱۰۸ تماس بگیرند/۹۹۸/ن۶۰۴/ش

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸
متاسفانه برخی باور و اطلاع به این موضوعات و فراماسونری نوین را ندارند که کارهای حق جمهوری اسلامی را باطل میشمارند به امید هدایت همه مسلمین و مردم جهان
0
0