۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۲
کد خبر: ۵۷۰۷۸۲
حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی‌خوشکار:

رهبر انقلاب ادامه دهنده حقیقی راه امام راحل است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مدیریت عالی، روح انقلابی و زهد رهبر معظم انقلاب گفت: این صفات رهبر معظم انقلاب باعث شده است که کشور از بحران‌های سال‌های گذشته عبور کند.
بهرامی خوشکار

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد بهرامی خوشکار نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره مدیریت رهبر معظم انقلاب در بحران‌هایی که کشور در سال های گذشته پشت سر گذاشته است، گفت: رهبر معظم انقلاب تمام صفات و ویژگی‌هایی که قانون اساسی برای رهبر جمهوری اسلامی قائل است را دارا هستند و مدیریت، تدبیر و فقاهت لازم در ایشان وجود دارد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ایشان جانشین واقعی امام خمینی(ره) هستند که اگر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این جایگاه نبودند شاید از بحران‌های بزرگی که در این سال‌ها پیش آمد به این راحتی عبور نمی‌کردیم.

وی مدیریت عالی، روح انقلابی و زهد رهبر معظم انقلاب نسبت به دنیا را سبب عبور از بحران‌های سال‌های گذشته کشور ارزیابی کرد و اظهار داشت: غاطبه مردم از رهبری ایشان پیروی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی‌خوشکار حل بسیاری از مسائل سیاسی را نیازمند آینده‌نگری و پیش‌بینی آن دانست و ابراز داشت: رهبر علاوه بر اینکه مدیر و مدبر است باید سیاستمدار هم باشد که این ویژگی را هم در رهبر معظم انقلاب می‌بینیم.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری نمونه بارزی از سیاستمداری رهبر معظم انقلاب را برخورد ایشان با برجام دانست و گفت: در سال‌های گذشته ایشان تذکر می‌دادند که در برجام حواس جمعی داشته باشید و در جواب نامه رییس جمهور فرمودند که به بعضی از اعضای 5+1 اطمینانی ندارم و همان موقع آمریکا به ذهن متبادر می‌شد که همینطور هم شد و آمریکا عهدشکنی کرد و معلوم شد که رهبر معظم انقلاب از تیزهوشی و آینده‌نگری خوبی برخوردار هستند.

وی افزود: این اذعان به تیزهوشی و آینده‌نگری رهبر معظم انقلاب گفته بسیاری از افرادی است که تحلیل‌هایشان با تحلیل‌های این انقلاب یکسان نیست./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات