۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۵۷۰۷۸۱

استقبال مردمی از فعالیت تبلیغی گروه های جهادی

مدیر گروه تبلیغی جهادی پیروان ولایت گفت: فعالیت های این گروه با بیان مسائل اعتقادی و اخلاقی در پارک ها، هیآت مذهبی، مساجد و اماکن تفریحی و با استقبال گسترده مردم صورت می گیرد.
مبلغان جهادی مدرسه علمیه آیت الله دامغانی تبلیغ جهادی

حجت الاسلام سید حسین فاطمی نسب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به فعالیت های گروه تبلیغی جهادی پیروان ولایت پرداخت و اظهار داشت: فعالیت های این گروه بیشتر در شهرستان دنا از استان كهگيلويه و بويراحمد و روستاهای آن صورت می گیرد؛ این گروه زیر نظر دفتر تبلیغات اسلامی فعالیت می کند که بیشتر در ایام تبلیغی انجام می گیرد؛ این گروه دارای 20 مبلغ برادر و خواهر است.

وی گفت: فعالیت های این گروه در پارک ها، هیآت مذهبی، مساجد و اماکن تفریحی انجام می شود و بعضا فعالیت ها در مناطق عشایری نیز صورت می گیرد.

مدیر گروه تبلیغی جهادی پیروان ولایت تصریح کرد: بیشتر فعالیت ها بر روی مسائل اعتقادی و اخلاقی است و سعی می شود که توحید، معاد، اخلاق و احکام مطرح شود.

وی افزود: فعالیت های این گروه در ایام تعطیلی مدارس، دو سه ساعت در طول روز فعالیت های ورزشی در مدارس انجام می شود و سپس یک ساعت مباحث اعتقادی در مساجد انجام می شود. در ایام تبلیغی در روزها فعالیت های گروه در مدارس و شب ها در مساجد و هیآت انجام می شود.

حجت الاسلام فاطمی نسب در خصوص فعالیت های گروه تبلیغی جهادی پیروان ولایت در اماکن عمومی خاطرنشان کرد: فعالیت های این گروه در پارک ها در قالب غرفه های مشاوره خانواده و احکام شرعی انجام می شود و با خانواده ها به بحث و گفت و گو پرداخته می شود و مردم خودشان مراجعه می کنند و استقبال صورت می گیرد./822/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات