۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۵۷۰۷۷۵
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی کتاب «دوست نماها(تفسیر سوره منافقون)» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «دوست نماها(تفسیر سوره منافقون)» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
کتاب «دوست نماها(تفسیر سوره منافقون)»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «دوست نماها(تفسیر سوره منافقون)» اظهار داشت: منافقان، دشمنان نقاب‌دار و ناشناخته‌ای هستند که از پشت خنجر می‌زنند و با دروغ، که دست‌مایه نفاق آنان است، خود را دوست می‌نمایانند. قرآن در آیات متعدد به بیان ویژگی‌های فردی و اجتماعی منافقان پرداخته، اوضاع و احوال آنان را به ویژه در صدر اسلام تبیین می‌کند.

وی گفت: سوره منافقون از سوره‌های مدنی است که با روان‌شناسی دقیق، پرده از منویات منافقان خیانت‌پیشه و دسیسه‌گر برمی‌دارد و آثار شوم و توطئه خطرناک منافقان را بیان می‌کند و قاعده‌ای روان‌شناختی برای شناخت دوست‌نمایان به دست می‌دهد.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: اثر حاضر، تفسیر این سوره است که جنبه‌های مختلف آن را شرح و تفسیر کرده است.

وی به معرفی کتاب «دوست نماها(تفسیر سوره منافقون)» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته جعفر سبحانی تبریزی است که در مؤسسه بوستان کتاب تهیه شده و در انتشارات این مؤسسه به چاپ رسیده است.

پهلوانی اظهار داشت: کتاب «دوست نماها(تفسیر سوره منافقون)» با 79 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 40000 ریال در سال 1393 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 10000 ریال منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./822/ت ۳۰۳/ش

ارسال نظرات