۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۵۷۰۷۴۴
حجت الاسلام مهدوی:

مبلغان نقش مهمی در ترویج ارزش های دینی دارند

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت مبلغان در بصیرت بخشی و ترویج ارزش های دینی، گفت: حضور مبلغان در کاهش آسیب های اجتماعی و مقابله با هجمه ها ضروری است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: حضور و فعالیت مبلغان در مساجد و اقامه نماز جماعت همواره پر رنگ است.

وی با اشاره به وجود یک هزار و 700 مسجد در لرستان افزود: همه تلاش ما بهره مندی از ظرفیت مبلغان و روحانیان در مساجد و جذب حداکثری جوانان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان در ایام تابستان و اعزام به مناطق شهری و روستایی عنوان داشت: مبلغان اعزامی در خانه های عالم مستقر هستند.

وی در ادامه بر ضرورت حضور مبلغان در جمع مردم به ویژه نسل جوان تأکید کرد و عنوان داشت: حضور مبلغان خنثی کننده توطئه های دشمن و موجب مصون سازی نسل جوان در برابرآسیب ها می شود.

حجت الاسلام مهدوی بیان داشت: حضور مبلغان طرح هجرت در مناطق روستایی در تبلیغ و ترویج ارزش های دینی و تعمیق بخشی به باورهای دینی نقش آفرین است.

وی در ادامه با اشاره به ایام فراغت نسل جوان بر ضرورت هدایت این قشر تأکید کرد و گفت: در این ایام از ظرفیت مبغان در پایگاه های اوقات فراغت استفاده می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه در طول سال از ظرفیت مبلغان در مدارس و برگزاری گفتمان های دینی با موضوع های مختلف استفاده می شود، خاطرنشان کرد: در ایام تابستان که مدارس تعطیل است، گفتمان های دینی در پایگاه های اوقات فراغت برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدوی اظهار داشت: گفتمان های دینی با محوریت مسائل اجتماعی و فرهنگی در کاهش آسیب های اجتماعی و جلوگیری از نفوذ آسیب ها به کانون خانواده ها ضروری است./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات