۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۵۷۰۷۴۳
خالدی در گفت‌وگو با رسا:

مشکلات اقتصادی با کمک مردم حل شدنی است

عضو کمیسیون انرژی مجلس مردم را مهمترین مولفه و پایه هر حکومتی بیان کرد و گفت: حکومت نظام جمهوری اسلامی ایران مردمی است؛ بنابراین برای عبور از بحران اقتصادی همکاری و همراهی بیشتر مردم ضرورت دارد
خالدی

محمد خالدی عضو کمیسیون انرژی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به ارزیابی مولفه‌های اقتدار ملی و چگونگی تقویت آن پرداخت و گفت: یکی از مهمترین مولفه‌های اقتدار و تاثیر گذار در نظام انقلاب اسلامی وجود رهبری آگاه و مقتدر است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس ما شاهد تاثیرگذاری کلام امام راحل بودیم، با ندای حضرت امام  بود که مردم انقلابی بسیج شدند و در میدان نبرد حق علیه باطل به دفاع از اسلام پرداختند. در آن شرایط سخت همه مردم به سخنان و فرمایشات امام توجه ویژه داشتند.

خالدی با بیان اینکه امروز نیز مردم همه توجهشان به کلام رهبری است، عنوان کرد: امروز نیز اقتدار و صلابت را می‌توان در کلام رهبر معظم انقلاب مشاهده کرد ایشان به هیچ عنوان از تهدید و سخن گزاف دشمن واهمه‌ و ترسی به دل راه نمی‌دهند و منشا این شجاعت الگو برداری از سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس مردم را مهمترین مولفه و پایه هر حکومتی بیان کرد و اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران حکومتش مردمی است؛ بنابراین برای عبور از این بحران بوجود آمده همکاری و همیاری بیشتر مردم امری لازم و ضروری است. ما جنگ تحمیلی را با شرایط بسیار سخت و دشوار به کمک همین مردم پشت سر گذاشتیم امروز نیز با حمایت و پشتیبانی همین مردم از این شرایط ویژه عبور خواهیم کرد.

وی افرود: امروز مردم نارضایتی‌هایی دارند که لازم است با رفع برخی مشکلات این نارضایتی‌ها برطرف شود، اگر صنف و گروهی هم اعتراض دارند باید مشکلات و ناراحتی آنان در صنف و وزارتخانه مربوطه حل و فصل شود. اگر مسؤولان تلاش کنند حمایت مردم را داشته باشند به طور قطع بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

خالدی ایمان به خداوند را از دیگر مولفه‌های قدرت دانست و گفت: مهمترین عاملی که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند ایمان و توکل بر خداوند بود بنابراین ایمان به خداوند به انسان قدرت و اقتدار می‌بخشید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اقتدار اقتصادی را از دیگر مولفه‌های قدرت بیان کرد و ابراز داشت: متاسفانه در زمینه اقتصادی ما دچار ضعف هستیم از این رو دشمن با تحریم می‌خواهد به مردم فشار اقتصادی وارد کند تا دست از نظام بردارند.

وی ادامه داد: امروز بیشترین نارضایتی‌ها در سطح جامعه مربوط به مشکلات اقتصادی می‌شود ولی باید توجه داشت که این مشکلات به تدریج قابل حل است تا دولت براساس راه حل‌های قابل قبول تجربه شده در سطح بین المللی به رفع آن اقدام کند.

خالدی در پایان خاطرنشان کرد: از دیگر مولفه‌های قدرت که به دولت بر می‌گردد این است که دولت در مقابل تریبون‌های بین المللی و مصاحبه‌های تلوزیونی با اقتدار و صلابت صحبت کند تا هیبت و بزرگی ایران حفظ شود./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات