۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۵۷۰۶۷۵
آیت‌الله ممدوحی:

مقاومت و اتحاد ملت و مسؤولان دشمنان را به عقب می راند

عضو جامعه مدرسین فشارهای اقتصادی بر ملت را به منظور خسته کردن مردم دانست و گفت: اگر دشمنان ببینند که مردم مقاوم هستند و در برابر کارهای آن‌ها انفعالی برخورد نمی‌کنند، عقب خواهند نشست.
ممدوحی

آیت‌الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، تقویت اقتدار ملی را در تعاون در امور اقتصادی، برداشتن اختلاف سلیقه‌ها، اتحاد در حل مشکلات دانست و افزود: کنارگذاشتن سلیقه‌های شخصی و تصمیم‌گیری دسته‌جمعی باعث وحدت در جامعه و مقتدر شدن آن است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب  گفت: تسلیم شدن در مقابل دشمن هزینه‌ای چند برابر مقاومت دارد؛ اگر دشمنان ببینند که مردم مقاوم هستند و در برابر کارهای آن‌ها انفعالی برخورد نمی‌کنند، عقب خواهند نشست.

وی دشمنان جمهوری اسلامی را به حیواناتی درنده تشبیه کرد و ابراز داشت: اگر شما از حیوانات درنده فرار کنید قهراً به دنبال شما خواهند آمد و اگر در مقابل آن‌ها ایستادگی کنید از شما خواهند گریخت.

آیت‌الله ممدوحی فشارهای اقتصادی بر ملت را به منظور خسته کردن مردم دانست و اظهار داشت: ورود ضربه به نقطه‌ای خاص تخریب زیادی خواهد داشت اما اگر این سطح گسترده‌تر شود مقدار تخریب را کمتر خواهد کرد؛ اتحاد مردم و مسؤولان همانند گسترش در سطح برای کاستن از تخریب ضربه دشمنان است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم وظیفه مردم و مسؤولان را در تقویت انسجام داخلی بالا بردن سطح شعور سیاسی دانست و تصریح کرد: مقدار زیادی از این وظیفه بر عهده اهل رسانه و فرهنگیان است که شعور سیاسی مردم را بالا برند.

وی با توصیه به بی‌توجهی نسبت به شبهه‌های مطرح شده ابراز داشت: ما باید به قانون‌مندی عقلانی توجه داشته باشیم؛ عقلانیت این است که اگر جمعیت با هم باشند و اتحاد داشته باشند دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات