۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۵۷۰۶۴۱
حجت الاسلام قنبری خبر داد؛

اعلام پذیرفته شدگان رشته حقوق و قضای اسلامی مدرسه فیضیه مازندران

مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران از اعلام اسامی قبول شدگان مرحله نخست در رشته تخصصی حقوق و قضای اسلامی این مدرسه علمیه خبر داد.
مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران

حجت الاسلام هادی قنبری، مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از اعلام اسامی قبول شدگان مرحله نخست در رشته تخصصی حقوق و قضای اسلامی این مدرسه علمیه خبر داد.

وی با بیان این که 54 نفر از شرکت کنندگان در آزمون رشته تخصصی حقوق و قضای اسلامی مورد پذیرش اولیه قرار گرفتند، افزود: ظرفیت پذیرش مدرسه علمیه فیضیه مازندران برای سال نخست بیست نفر است.

حجت الاسلام قنبری همچنین از برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان اولیه رشته حقوق و قضای اسلامی از 24 تا 28 تیر ماه در مدرسه علمیه فیضیه مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: این مصاحبه  از ساعت 16 تا 20 تاریخ های اعلام شده در این مدرسه انجام می گیرد.

وی با بیان این که پذیرش دانش پژوه در رشته تخصصی علوم اسلامی با گرایش حقوق و قضای اسلامی برای نخستین بار برای سال تحصیلی جدید در مدرسه علمیه فیضیه مازندران صورت گرفته است، بیان داشت: با آغاز به کار این رشته تخصصی در مدرسه علمیه فیضیه مازندران، مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی نیز در این مدرسه آغاز به کار خواهد کرد.

مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران در ادامه سخنان خود افزود: طلاب پذیرفته شده پس از موفقیت در مصاحبه شفاهی و کسب امتیازهای لازم، فعالیت علمی خود را از سال تحصیلی جدید در این مرکز آغاز خواهند کرد. 

وی با بیان این که از اساتید بومی به منظور تدریس دروس این رشته تخصصی در مدرسه علمیه فیضیه مازندران استفاده خواهیم کرد، بیان داشت: خوشبختانه یک ظرفیت ارزشمندی از اساتید سطوح عالی حوزه در بابل وجود دارد که می توان از توانمندی آنها در دروس تخصصی بیشتر بهره برد.

حجت الاسلام قنبری با اشاره به استقبال طلاب برای تحصیل در رشته های تخصصی، تقویت و گسترش این دروس در مدارس علمیه را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر طلاب برای ادامه تحصیل در رشته های تخصصی حوزه تمایل بیشتری نشان می دهند.

وی با بیان این که مدرسه علمیه فیضیه مازندران از مراکز معتبر و دارای پیشینه قوی مازندران است که در سال 62 از سوی آیت الله فاضل استرآبادی(ره) راه اندازی شده است، افزود: این مجموعه از اساتید و کادری مجرب برخوردار است و توانسته در طی این چند دهه دستاوردهای علمی بسیاری کسب کند.

مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران با اشاره به میزبانی این مدرسه از برگزاری نهمین دوره اردوی علمی آموزشی تابستانه کشور خاطرنشان کرد: در این دوره تابستانه، 450 طلبه از سراسر کشور به مدت 44 روز ضمن رفع نواصی در دروس ارتقایی نیز شرکت می کنند.

حجت الاسلام قنبری با اشاره به این که مدرسه علمیه فیضیه مازندران برای نهمین سال متوالی است که میزبان این دوره علمی آموزشی است، بیان داشت: در دوره هشتم که تابستان سال گذشته در این مدرسه علمیه برگزار شد 400 طلبه از 110 مدرسه علمیه کشور حضور داشتند./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات