۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۵۷۰۶۳۸
حجت الاسلام نبویان:

مشکلات اقتصادی با تسلیم حل نخواهد شد

نماینده سابق مجلس با اشاره به توطئه های دشمن برای از بین بردن اقتدار هسته ای و منطقه ای تأکید کرد که مشکلات اقتصادی با تسلیم حل نخواهد شد.
حجت الاسلام نبویان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمود نبویان نماینده سابق مجلس شورای اسلامی امروز در سخنرانی پیش از خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با بیان این که برجام اقتدار هسته ای کشور را دچار مشکل کرد، گفت: متأسفانه در این زمینه عقب نشینی شده و ماشین های نسل بالاتر به انبار منتقل شده است.

وی افزود: حدود یک میلیون بیمار سرطانی نیازمند رادیو داروهایی هستند که در رآکتور تهران با سوخت 20 درصد تهیه می شود، در حال حاضر یک گرم 20 درصد در کشور وجود ندارد و همه را نابود کردند، در برجام با ذلت آمده که هرچه دارید نابود کنید ما در بسته های 5 کیلویی به شما خواهیم داد.

معاون فرهنگی مجمع تقریب مذاهب با بیان این که بر اساس خواسته آمریکا و به دستور دولت غنی سازی در فردو تعطیل شده است، اظهار داشت: دشمن درصدد است که نقاط قوت ملت ایران را از بین ببرد، حتی دانش هسته ای هم در فردو برای خوش آمد آمریکا تعطیل شده است.

وی ادامه داد: به فتوای رهبر انقلاب ساختن بمب در ایران حرام است اما رژیم صهیونیستی فتوا نمی فهمد و داشتن رآکتورها این پیام را به رژیم صهیونیستی می داد که اگر دست از پا خطا کند ایران امکانات دارد، آمریکا برای امنیت رژیم صهیونیستی از دولت ما تعهد گرفت که رآکتور اراک نابود شود.

حجت الاسلام نبویان نابودکردن اقتدار منطقه ای ایران را برنامه دیگر دشمن بعد از مسائل هسته ای دانست و ابراز داشت: طرح جدید این است که ایران باید از کل منطقه عقب نشینی کند و مدافعان حرم و سردار سلیمانی باید مجرم و تروریست معرفی شوند و اگر گفتند که این افراد باید تحویل داده شود ایران باید همکاری کندو

وی عنوان کرد: با FATF دست دشمن باز خواهد شد و نیروهای انقلابی مانند سپاه و حزب الله محدود می شوند، در برجام قرار بود در قبال تعطیل کردن هسته ای مسائل اقتصادی و بانکی حل شود، بعد از انجام تعهدات هسته ای تحریم های بانکی برطرف نشد اما آمریکا مجددا اعلام کردند که برای برطرف شدن مسائل بانکی باید FATF در ایران اجرایی شود.

نماینده سابق مجلس خاطرنشان کرد: کسانی که نظارت می کنند که مبادا پول به تروریست ها برسد عربستان و رژیم صهیونیستی هستند، واقعا مضحک است که مدافعان تروریست ها می خواهند ناظر این کار باشند، FATF ابزار دست آمریکا و اسرائیل است.

وی اضافه کرد: در زمستان 94 مجلس قانونی برای مبارزه با ترویسم بر اساس آرمان های نظام و اندیشه های اسلام تصویب کرد و از سوی رییس مجلس برای اجرا به رییس جمهور ابلاغ شد و چند روز بعد آقای روحانی این قانون را برای اجرا به دو وزارتخانه ابلاغ می کند، متأسفانه 3 ماه بعد دولت آقای روحانی مخفیانه به FATF تعهد می دهد تا خواسته های آنان را تأمین کند.

حجت الاسلام نبویان با بیان این که FATF می خواهد تعریف غربی ها از تروریسم در ایران تصویب و اجرایی شود، گفت: بر اساس تعریف غربی ها ایرانی و حاج قاسم سلیمانی حامی تروریسم معرفی می شوند، FATF می گوید که اموال حامیان تروریسم باید ضبط شود و آن ها به عنوان مجرم شناخته شوند.

وی افزود: آمریکا در FATF می گوید هرکس را که ما تحریم کردیم اعضای FATF هم باید آن را تحریم کند یعنی بر این اساس دولت باید سپاه را از داخل تحریم کند، اتفاقا بانک سپه نسبت به سپاه چنین کاری کرده است، اگر دادگاهی در اروپا و آمریکا فردی مانند حاج قاسم را محکوم کرد ایران موظف است که با آن ها همکاری قضایی کند و اگر آن ها خواستند باید استرداد هم شود. باید بدانیم مشکلات اقتصادی با  تسلیم حل نخواهد شد./1323/

ارسال نظرات