۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۵۷۰۶۲۹
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

حفظ انسجام ملی مهمترین وظیفه مردم و مسؤولان است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی حفظ انسجام ملی را مهمترین وظیفه مردم و مسؤولان در شرایط کنونی اعلام کرد و گفت: مسؤولان و مردم باید هوشیار باشند تا از تفرقه و نفاق جلوگیری کنند.
امام جمعه ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه با اشاره به فشارها اقتصادی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: تمام تلاش دشمن از اعمال تحریم و فشارهای اقتصادی، از بین بردن اتحاد و همدلی میان مردم و مسؤولان است.

وی تصریح کرد: انتظار داریم دولتمردان در برابر یاوه‌گویان ایستادگی و مقاومت داشته باشند و با قدرت از منافع ملی مردم حمایت و دفاع کنند.

امام جمعه ارومیه افزود: ملت ایران اسلامی در تمامی صحنه‌های اجتماعی، سیاسی، دفاعی، اقتصادی و دیگر صحنه‌ها حاضر بوده‌اند و اتحاد و همدلی خود را به جهانیان نشان داده‌اند و امروز نیز اعلام می‌کنیم همگی مطیع دستورات رهبری هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی مردم را پایه و اساس نظام اسلامی خواند و گفت: بزرگ‌ترین نعمت برای ما این است که تمام عرصه‌های حکومتی و نظام از سوی این مردم تعیین‌ شده است.

وی حفظ انسجام ملی را مهم ترین وظیفه مردم و مسؤولان در شرایط کنونی اعلام و تأکید کرد: مسؤولان و مردم باید هوشیار باشند تا از تفرقه و نفاق جلوگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اذعان داشت: ایجاد اختلاف به هر بهانه‌ای، نادرست است و انسجام ملی و اتحاد مسلمانان باید حفظ شود تا به این ترتیب شاهد ناامیدی و نابودی دشمنان شویم.

وی تصریح کرد: مردم و مسؤولان باید آموزه‌های قرآنی را سرلوحه کارها و برنامه‌های خود قرار دهند و از تدابیر قرآنی و دستورات خداوند متعال برای هدایت امور و گذر از موانع استفاده کنند.

امام جمعه ارومیه اظهار کرد: زمانی می‌توان گفت مسائل اقتصادی و مالی برطرف شده که مسؤولان نیز از کالاهای داخلی حمایت کنند تا چرخه اقتصاد داخلی رونق گیرد./936/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات